Gå til innhold

E30 Touring prosjekt.


Ivanrogov
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått montert coilovers og Brock B1. 10x17" bakfelg. det som er virkelig overaskende er at bilen er senket 5cm bak, og den greier fortsatt 4cm til ;) Blir helt sinsykt rått til slutt. Har tatt et par bilder under montering. Kommer i morgen. Fikk ikke etterkontroll før 15mars. Lang ventetid. God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du å lakke hele bilen da ? er ikkje nødvendig hvis lakken er ok på resten, da lakker du jo seff bre stylinga! skal ha mtech 2 sjøl så har sjekka litt rundt hvor man får! og har funnet ut at for hele kittet til min så må jeg ut med ca 12 lapper tror jeg det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, sidepanelene bygger langt opp. Samme plan for min, todelt lakk, skilles akkurat der du har tenkt. Min plan er Diamantsvart og Vanilje hvitfarge. Muligens kokosgrå senter på felgene. Vi får se hva fremtidige lønninger sier. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det eneste som kanskje er med mtech2 er at den mangler ett lite ''skjørt'' eller noe som kan få den litt lavere akkurat der, men da tar man noe anna og mekker litt :)

ah, diamantsvart oppe og hvitt nede da ? det hadde blitt bra ;) gråe felger kunne og blitt bra med de to fargene! er greit å skille fargene der, siden du har en naturlig linje :) skal som du ser ha svart oppe, og grå nede.. og med ein sølvstripe som skiller fargene, lurte en liten stund på om jeg skulle slenge inn litt rødt perlemor i klarlakken, så det glittra litt røde partikkler rundt omkring.... men du kommer enkelt da til å se sprøytebildet.. dvs hvordan du har sprøyta. så dropper den ideen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig front om vinteren; :oops:

S1030104.jpg

Har ny frontplate som venter på og bli montert. Håper på varmere tider :wink:

S1030107.jpg

Skal på biltilsynet neste torsdag og få godkjent senkesett og bil generelt. Håper det går smertefritt. Blir vel montering av M3speil, stabstag, baklykter og ratt neste uke. Gleder meg til det. Invendig shine med orginal bmw-skinnprodukter blir det vel også. Kommer mer bilder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...