Gå til innhold

e34 fusker (lyd/bildeklipp)


haugens
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Feil fikset ! Satt bilen inn hos Autopower i Stanseveien (oslo). Etter diagnose og litt småjobbing kunne de fortelle at feilen kunne skyldes at avstanden mellom balansehjulet på veiva og veivføleren var litt for stor...

De hadde ikke så mye tid til å forske videre på dette siden det var helg, men mente at jeg burde prøve å slipe ned feste noe slik at veivføleren kom nærmere.

Dro hjem og fant fram fila (hadde forresten brukt stålbørste o.l for å pussse litt på festet fra før av) og jeg slipte ned så føleren nesten subber nedi veivhjulet (balansehjulet). Nå går bilen strøkent - ikke et feilslag ! Snakk om forskjell fra den fuskingen jeg har hatt de siste månedene.

Men det store spørmsmålet blir jo hvorfor dette skjedde. Det først ejeg byttet var jo nettopp denne følren - kjøpte ny hos GS som jeg monterte...flata hvor følrene ble montert ble skikkelig rengjort før montering, men så må jeg altså slipe ned flere millimeter for at bilen skal gå - merkelig

Men jeg er uanset glad for at alt er OK nå...og en stor takk til gutta på AUTOPOWER - god service og god kunnskap !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...