Gå til innhold

sommerklar(nå med store bilder)


Anbefalte innlegg

har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!

samme som deg ja! :)

Det der ble dritbra!

Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking...

35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden.

Hvor mye vil senkeskålene foran senke?

edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3rdfo6ps]
har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!

samme som deg ja! :)

Det der ble dritbra!

Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking...

35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden.

Hvor mye vil senkeskålene foran senke?

edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... :roll:

Herregud, fant en tråd faktisk JEG startet en stund tilbake der jeg fikk svaret. Sånn kan det gå... Forøvrig her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6970&highlight=e46+mtech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært imponert over stasjonsvognen din Paulsen. Den har virkelig blitt LEKKER...

edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... :roll:

15 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":ehi0ppjb]
har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!

samme som deg ja! :)

Det der ble dritbra!

Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking...

35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden.

Hvor mye vil senkeskålene foran senke?

mine senker 1cm men har sett på ebay at dem har som senker opptil 2,5 cm! men er litt i tvil om jeg vil senke mere nå! begynner å bli stiv nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sikker på at jeg har sett det. Tror det var en coupe på e46fanatics som hadde det. Vet ikke hvordan eller hvor en får kjøpt...

Ang senkeskåler så vil vel ikke det gjøre bilen stivere, ettersom det er selve demperen eller fjærene som blir festet "høyere", eller tar jeg feil i funksjonen til senkeskålene nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...