Gå til innhold

Min Sorte E39[Solgt]


2mMy
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, han har sagt den er tilsalgs ja..hadde vel truffet et rådyr også den, derav nye lykter foran ;)

Hva solgte du den for?

ja, var det han sa hvertfall. den lå til samme prisen når jeg byttet bort bilen hvertfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, han har sagt den er tilsalgs ja..hadde vel truffet et rådyr også den, derav nye lykter foran ;)

Hva solgte du den for?

ja, var det han sa hvertfall. den lå til samme prisen når jeg byttet bort bilen hvertfall.

Nå skal det sies at bilen hadde my rust når jeg tok over den da, dette ble slipt ned å lekkert opp.

Skulle også ha hatt de gamle lyktene enda, men som sagt så gikk den ene med mot ett rådyr så jeg gikk bare til innkjøp av ett enkelt sett med lykter, men har fortsatt den ene lykta om noen skulle være intrisert.

Men ser at prisen kanksje er litt høy, hva mener dere den bør ligge for?

Vet at bildene er litt dårlige, og kanksje voldtatt litt i Photoshop i tilegg til dårlig fotograf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. :) Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil :) Lykke til med salg! Vært mye interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. :) Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil :) Lykke til med salg! Vært mye interesse?

Skal prøve å få til noe bilder til uka, om det kan bli finere vær! Bilen står nypollert og vokset i oppvarmet garasje klar for ny eier så må få til noen bilder.

Ikke vært så mye interesse som jeg hadde ønsket, kun noen få med bytte forslag så langt. Spørs om km-standen skremmer enkelte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. :) Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil :) Lykke til med salg! Vært mye interesse?

Skal prøve å få til noe bilder til uka, om det kan bli finere vær! Bilen står nypollert og vokset i oppvarmet garasje klar for ny eier så må få til noen bilder.

Ikke vært så mye interesse som jeg hadde ønsket, kun noen få med bytte forslag så langt. Spørs om km-standen skremmer enkelte :P

Hehe.. km stand gjør vel ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...