Gå til innhold

Kjørekurs på Nürburgring


Thorleif
 Share

Anbefalte innlegg

er det mulighet til å låne/leie bil der borte? hva koster det?

Ja det er det, og ikke alle har klausul om at du ikke kan bruke den på NS. Ingen av de jeg bruker i alle fall.

Det koster ca fra 350 EUR og oppover det kommer ann på bilen du vil ha.

Du trenger ikke mer enn en 116i, det er i nok, kjenner du ikke banen.

mvh

Thorleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CSL´en har åpenbart fått kjørt seg Thorleif... :D ... hvor mange runder har så GT´en ?

Den har rundt det samme, ikke glem jeg har hatt GT'en nå i over 7 år, og hvert år har den vært på NS

regner med du kjenner Ns opp og ned, hva er beste tiden din der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og leste ang dette og har skikkelig lyst, men tviler på att den gode gamle e30´n tåler så mange runder på bana, får vel kanksje slenge nedi alpina 2,7´n da, det må vel være en perfekt bane motor. hvordan er forholdene der nede da?? er vel hotell på banen nesten? og jeg stinker jo bare i engelsk da men jeg jør meg vel forstått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og leste ang dette og har skikkelig lyst, men tviler på att den gode gamle e30´n tåler så mange runder på bana, får vel kanksje slenge nedi alpina 2,7´n da, det må vel være en perfekt bane motor. hvordan er forholdene der nede da?? er vel hotell på banen nesten? og jeg stinker jo bare i engelsk da men jeg jør meg vel forstått. :)

tyskere er ikke kjent for å være så stødige i engelsk de heller.. man kommer langt med tegnspråk og dårlig engelsk. :wink:

Kvanta kosta? Mulig å få kjøpt dekk der eller? Er vel det som går mest

kurset koster 990,- euro, så kommer reise, hotell, mat, drikke og diverse i tillegg. det finnes verksteder der nede som skaffer det meste vil jeg tro.. er nok "big buisness" å ha diverse deler på lager der ja.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster det å få kjøre?

edit:

Entry fee incl. VAT:

Euro 990,- Euro for drivers

Euro 185,- Euro for co-pilots (no driving)

med hotell å alt.. er vel ca 7700kr... ikke galt egentlig..men så koster det jo å reise bort og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CSL´en har åpenbart fått kjørt seg Thorleif... :D ... hvor mange runder har så GT´en ?

Den har rundt det samme, ikke glem jeg har hatt GT'en nå i over 7 år, og hvert år har den vært på NS

regner med du kjenner Ns opp og ned, hva er beste tiden din der.

Den eneste tiden jeg har logget er en fullrunde med passasjer i endel trafikk, og den er 8:17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ.. jeg trodda men kunne kjøre ring-taxi'en selv jeg .. sitte på er sikkert moro det, men kan ikke sammenliknes med å kjøre bil selv, vel ?

Så når du ser en taxi der du bor, så stopper du han, og så står han og venter til du har kjørt deg ett par runder rundt i byen? :) Trodde hele poenget med taxi var å sitte på som passasjer.. Jeg har hvertfall ikke opplevd noe annet :)

Nok OT :lol:

Ser ut som ett spennende kurs dette! Bare og melde seg på for dem som har tid og penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste tiden jeg har logget er en fullrunde med passasjer i endel trafikk, og den er 8:17

Det er temmelig fort. Jeg satt på ei Porsche GT3 på en BTG-runde, som fører påsto tilsvarte en sub-8:30-runde i fjor sommer.

Du har kanskje sett denne kjøre på ringen?

DSCN4452.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...