Gå til innhold

Vårmønstring på Tryvann med BMWCCN


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Var der i dag og må si det var mange oppmøtte.. Særlig mange Z3 M roadster og det var også en meget strøken 3.0 CSi og en 635CSi..

Finner masse bilder i mitt galleri etterhvert som de blir lastet opp (tar en stund).

Hva syntes dere om treffet?

Jepp, den 3.0CSI en, er utrolig strøken, kjørte sammen med den opp, kjenner godt eiern, og, den 635CSI`en, var JU regget? Den satt jeg på med :) Helt rått, hvor deilig bil det er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvilken bil hadde du? kan ikke si jeg husker at jeg så E34'en din der, men nå var det jo så mye å se på hele tiden da. Hadde jeg visst du var der skulle vi slått av en liten prat. Vi sees kanskje på Rudskogen! :)

Det sto vel en E34 M5 sedan ved siden av deg, jeg sto på andre siden av den M5'n :P . Vi får prøve å ta den praten igjen på Rudskogen :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var det jeg syntes ja. Mente at det var en eller annen M5 aktig bil ved siden av meg. Så du stod ved siden av den igjen du ja. Vi får ta det igjen til neste år, eller kanskje rudskogen hvis jeg får tatt turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde med han 2800n som mista bilen nedenfor plassen fra i fjor a? kaldt ja! biler bra, selvom været tok nok vekk noen bmw'er fra oppmøtet ja =(

Jeg veit ikke men da jeg kom opp sto den en kommandobil fra politiet og pratet med han. Da jeg kom ned igjen var den avskiltet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde med han 2800n som mista bilen nedenfor plassen fra i fjor a? kaldt ja! biler bra, selvom været tok nok vekk noen bmw'er fra oppmøtet ja =(

Jeg veit ikke men da jeg kom opp sto den en kommandobil fra politiet og pratet med han. Da jeg kom ned igjen var den avskiltet..

ja fikk med meg noe av det samme..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg du tenker på? jeg hadde en svart E36 bak meg på vei nedover hvertfall. gikk litt sakte siden bilen min ikke tåler vann... :wink:

Jepp, jeg kjørte bak en rød m3 med prøveskilt og jeg kjører sort E36 :wink: Det ville ikke gått noe raskere om jeg kjørte foran, helsikes dårlig vei oppi der.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur der oppe jeg også. men hadde også kledd meg litt dårlig, og det var begrensa hvor lenge dama gadd å henge etter å se på biler. (hun likte Isettaen best)

Min stakkars 1,8 liter fikk også kjapt mindreverdighetskomplekser blant M roadsterne

Synes M6 var den feteste bilen deroppe.

IMG_2345+_Custom_.jpg

Fikk også tatt bilen din i nærmere øyesyn hagenisse, peeen bil!

De få bildene jeg fikk tatt ligger her

http://home.no/bzzlink/BMWCCN%20V%e5rm% ... index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som stod ved siden av Dr_S sin bil i samme farge? Stod ved to-tre ved siden av hverandre. Vi (hagenisse og jeg) stod ved siden av der igjen i en sort coupe.

--

Ser forresten nu at det var din bil jeg tok noen bilder av ;) Lyktene og slikt bl.a. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kjørte bak en rød m3 med prøveskilt og jeg kjører sort E36 :wink: Det ville ikke gått noe raskere om jeg kjørte foran, helsikes dårlig vei oppi der.. :?

ja, veiene var ikke mye å skryte av.. :roll:

hadde jeg visst det var deg, så skulle jeg stoppet å sagt hei, men vi får ta det igjen på ruskogen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...