Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil :)

Så den endelig for første gang i dag, du kjørte forbi oss da vi jobbet på russebussen, den sto frem til i stad på en gård rett før ulviken motorsenter eller hva det heter...

Så det var dere som holdt på der oppe Espen, bra størrelse og så strøken ut :P . Nå må du ikke glemme å jobbe litt på E30'n også da :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var dere som holdt på der oppe Espen, bra størrelse og så strøken ut :P . Nå må du ikke glemme å jobbe litt på E30'n også da :lol: .

Hehe ja den blir veldig bra :) Regner med at du kommer til å se å ikke minst høre mer av oss fremover :roll::wink:

Hehe E30'n ja, den står det nok stille på de neste ukene, begynner vel ikke å kjøpe noe mer til den før uti juni en gang... Blitt knipsa langs veien for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flott bil, Steffan :D Absolutt ikke for høy! Kjedelig med dårlig lys i ringene. Må forvente at det skal holde lenger enn som så, særlig når det er så tungvint å skifte :? Klag, klag, klag....hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Ja, da har Touringen fått nye bremseskiver og Greenstuff klosser :P . Syns det ble meget pent og håper de kommer til å skrubbe godt også :lol: .

Sandblåste og lakkerte kalipperne samtidig også, ser jo nye ut nå 8) .

Åh! Så bra det ble. Sånn vil jeg også ha!

Info? Fra han svensken? Fixer han kit som passer til min også?

Bremser har jeg igrunn ikke satt meg nevneverdig inn i... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...