Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Var nye eier bmwccn medlem eller noen form for entusiast på noen måte?

Han hadde visst en annen E34, og har eid flere BMW'r. Om han er CCN medlem eller entusiast status vet/husker jeg ikke :) .

Satte du han ikke i et mørkt rom med lampa midt i trynet altså :twisted: , he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går i Brønnøysund og så var den i Tønsberg? Jøss. :)

Ja, det var det som overrasket. Men så at det var noe greier montert på speila og kula på h.feste var fri for lakk (var ikke det i mitt eie 8) ). Så er nok ute på en liten campingtur :) .

Brønnøysund til Tønsberg med 520i og campingvogn? :shock:

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i Brønnøysund og så var den i Tønsberg? Jøss. :)

Ja, det var det som overrasket. Men så at det var noe greier montert på speila og kula på h.feste var fri for lakk (var ikke det i mitt eie 8) ). Så er nok ute på en liten campingtur :) .

Brønnøysund til Tønsberg med 520i og campingvogn? :shock:

8)

Går fint det Gunnar, klart ingen tanks akurat. Husker fatter med ny ford eskort 1.6 liter dro 17" camp helt oppi kalde nor en sommer ferie på 80 tallet. Alt går, bare roen litt, he he ;-). Kan tenkes de hadde kompi camp eller liten henger full av tippier også :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke ekstra speil for en kombicamp. Men jeg forstår jo at det går å kjøre så langt med vogn også, det høres bare litt slitsomt ut.. :)

Jeg takler fint å kjøre motorsvake biler, men blir irritert hvis jeg ligger og stanger bak et eller annet saktegående, og ikke har nok motorkraft til å komme trygt forbi når det kommer krabbefelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...