Gå til innhold

Forbanna


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis dette skjedde på risløkka (biltilsynet i Oslo),så skal de ha kameraer over hele plassen!!Finner du de som gjorde det så PM meg,vi graver dem ned sammen,lover at jeg ikke sier noe til noen om noe som ikke har skjedd!!!(og finner jeg dem,PMer jeg til deg og vi graver sammen!!!)

Signaturen din:

"Å tenke før man snakker er som å tørke seg i rumpa før man driter!"

du går rundt med mye dritt i buksa ja? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du nevner at det er en gammel bil..

Men likevel, så er det prinsippet som gjelder!

Gammel eller ny bil, det er like ille at de blir oppripet!

Det er det samme som retten sier om ett ran:

"Straffen er like hard om det er 50 øre du stjeler fra butikk-kassa, som om det skulle være en million... Butikktyveri er butikktyveri uamsett hva du stjeler! (eller man kanm vel også si: " et ran er ett ran uensett hva som blir stjålet").." :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Beitostølen fars bil (ML) en sommer. Parkerte midt i sentrum en natt. Dagen etter var hele bilen totalt ødelagt av spiker og en skrutrekker som lå igjen ved bilen. Brabus fronten var helt ødlagt. Heldigvis tok forsikringen seg av det. Politiet sa det var en gjeng der i distriktet som herjet. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette skjedde på risløkka (biltilsynet i Oslo),så skal de ha kameraer over hele plassen!!Finner du de som gjorde det så PM meg,vi graver dem ned sammen,lover at jeg ikke sier noe til noen om noe som ikke har skjedd!!!(og finner jeg dem,PMer jeg til deg og vi graver sammen!!!)

hehe,er med jeg og vi samler hele bimmers gjengen, jeg tenkte å gå inn og snakke md noen om det, men så var jeg med familien min og hadde mye å gjøre, bla handle osv, så kjøre fattern til legen der han hadde time, derfor tenkte ikke så mye på det.

Greit nok at du nevner at det er en gammel bil..

Men likevel, så er det prinsippet som gjelder!

Gammel eller ny bil, det er like ille at de blir oppripet!

Det er det samme som retten sier om ett ran:

"Straffen er like hard om det er 50 øre du stjeler fra butikk-kassa, som om det skulle være en million... Butikktyveri er butikktyveri uamsett hva du stjeler! (eller man kanm vel også si: " et ran er ett ran uensett hva som blir stjålet").." :evil:

Er helt enig med deg, nevnte det samme i et forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du dra den videre??Egen tulletråd her, du kan jo drite meg ut videre på den,idiot.

Det er ingen vits i å hisse seg opp sånn, jeg syns bare at slike innlegg er litt halv-tåpelige! Uansett om man mener det/ikke mener det, humoristisk eller ei!

Greit! Jeg hadde blitt forbannet selv hvis slikt hadde skjedd med min bil, og jeg har medfølelse for starter av denne tråd, og eier av audien, men jeg syns det blir for dumt med slike barnslige "leke-rambo" og "ta saken i egne hender"-forslag!

www.bimmers.no er et seriøst forum, og slikt er dårlig reklame ;) Derfor jeg mener dette!

Og det står jeg for!

Mener du noe annet så er det helt greit! Det er ditt valg, ikke mitt! :D

Mener du fortsatt at jeg er en idiot så skal du få lov til det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,er med jeg og vi samler hele bimmers gjengen, jeg tenkte å gå inn og snakke md noen om det, men så var jeg med familien min og hadde mye å gjøre, bla handle osv, så kjøre fattern til legen der han hadde time, derfor tenkte ikke så mye på det.

Bare pass på å få ut videoen før den rutinemessig blir slettet fra arkivet. Overvåkningsvideoer ligger lagret på harddisk i ca en uke. Bare så du ikke venter for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...