Gå til innhold

Deres første bmw opplevelse?


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Kikket litt i album her om dagen og fant et meget artig bilde av meg selv på stenshagen i oslo. Så det sto en E34 utenfor så jeg tipper jeg var rundt 5-6 år omtrent. Noen andre som har tilsvarende bilder/historier fra deres første bmw opplevelse`?

DSCN1121.JPG

Bilen var forøvrig en BMW (ukjent modell for meg) med gressklipper motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første store bmw opplevelse var for ca 1år siden. Da begynte jeg å bli positiv for bmw. Og interessen ble etter hvert meget stor. Det var da "autoart" kom innom å ville ha meg med på gatebiltreff på våler. Jeg ble seff med. Kjørte da e36 325i nos som jeg forelsket meg i. En fantastisk lyd i den bilen :D

325inos7nz.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første opplevelse med BMW var faktisk en tur i ex-bilen til 'patrick' her på forumet, en e36 325i ///M ;)

Skulle en tur på hytta til besteforeldrene? til patrick og preben (lille broren til patrick) og ta opp båten til preben! på veien ut dit fikk jeg kjenne på ekte bmw-krefter på skogsveiene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første Bmw opplevelse var for ca åtte mnd siden da jeg skulle prøvekjøre en 3 serie hos bertel o. steen på økern.. Endte opp med å kjøpe den;) Før det tenkte jeg på bmw som en jalla gjengbil.. Har sverget til Bmw for alltid nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig aldri hatt sansen for BMW da det var kebabræcer og alt det andre uvitende sier.

Men da i høst naboen min skulle selge sin gamle E34 ble jeg interessert. Når sant skal sies er han veldig god til å snakke for seg å jeg ble meget imponert av alle finesser og løsninger bmw hadde på saker og ting. Det endte selvfølgelig med at jeg kjøpte bilen :wink: har ikke angret et sekund!

Nå sverger jeg til BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første BMW opplevelse var vel i 1997 en gang. Da hadde pappa kjøpt en helt ny Aspen Silver E39 520i touring.

Den beste BMW opplevelsen var muligens sommeren 1999. Den romjulen ble den nye familie bilen en Oxford Grønn E39 523i touring med alt av utstyr. Og den sommeren kjørte vi ned over til Spania. Autobahn og BMW er mitt beste BMW minne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være min fars 85 520i som han kjøpte ny året etter jeg ble født....

Og det beste minne må vel være første øvelseturen vi to hadde=)

Har forsatt bilen og den har nå passert 410k og som en klokke enda=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel likt bmw siden jeg ble født, da jeg er mer eller mindre oppvokst i en bmw familie! Min første BMW opplevelse var vel da jeg var et par år i en bmw E21 323i! Men husker den ble solgt pga den var litt for vill på vinterføre, og derfor lite barnevennlig :lol: Men fattern har vel hatt 3 eller 4 bmw E21 og en E30 320i ellers noen 5 serier, som jeg ikke husker så godt. Men en annen gang som jeg husker meget godt var i onkelen til muttra sin 735i, det var luksus bil, med nokk krefter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel være når jeg var 5 åa gammel og pappa og mamma gikk til innkjøp av en BMW e28 518. siden det ble det min største bror som begynte og hadde en rekke e21ér alt fra 318 til 323, han omkom desverre i sin e21 323 september 1994 og siden det er det jeg som har hatt bmw dilla her i familien, jeg har siden jeg fylte 16 år bestandig hadt en bmw og ofte 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...