Gå til innhold

Enoksen selger sin «gamle» BMW


///M
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114013

Olje- og energiminister Odd Roger Enoksen (Sp) kjører Regjeringens råeste firmabil, en Volvo XC90 til nær 800.000 kroner. Det er skattebetalerne som har betalt for den dyre og luksuriøse bilen

FY FAEN, HER STRESSER VI MED BILENE VÅRE OGSÅ SKAL VI BETALE DRITT VOLVOEN HANS............

Nå har Enoksen lagt ut sin gamle bil, en BMW 520 iA 1997-modell, for salg på Nettstedet Vesterålen Online. For 124.000 kroner kan du kjøpe hans gamle bil.

http://www.vol.no/rubrikk/vis.asp?ID=62112

Denne bilen er en miljøversting, Enoksens BMW slipper ut mest CO2 av alle regjeringsmedlemmenes biler, skrev VG lørdag. Ifølge Soria-Moria erklæringen heter det at «Regjeringen vil arbeide aktivt for å utvikle og øke bruken av miljøvennlige kjøretøy».

JAHA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er jo folkevalgte disse som sitter på tinget, og det å være minister er liksom en litt høy stilling. Så ser ingen grunn til at de ikke skal få dyr firmabil, de må jo skatte for det som alle oss andre.

Hadde jeg vært minister(høyst sannsynlig :lol: ) og fått sitte-i-kassen-på-rimi lønn så hadde jeg sluttet tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem bryr seg om at han kjører en Volvo... er da vel ikke så farlig det...

så skal det sies at jeg er en av de som syns det er helt LATTERLIG at statsministeren ikke bor i en skikkelig statsministerbolig.. et slott f.eks..

passer seg bedre en Kolboten.. men i norge kan jo nesten ingen noe om etikette.. desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem bryr seg om at han kjører en Volvo... er da vel ikke så farlig det...

så skal det sies at jeg er en av de som syns det er helt LATTERLIG at statsministeren ikke bor i en skikkelig statsministerbolig.. et slott f.eks..

passer seg bedre en Kolboten.. men i norge kan jo nesten ingen noe om etikette.. desverre...

Kanskje ikke et slott, men en statsministerbolig satt sammen av eiendommene Parkveien 45, Riddervoldsgate 2 og Inkognitogaten 18 burde tilfredstille selv den fineste etikette... :lol:

http://forbruker.no/bolig/article720377.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg synst faktisk det er HELT politsk ukorrekt av enoksen og kjøpte en bil til 800.000 kr på skattebetalerene regning. hadde det vært en bil som ble brukt av fleire bla bla bla, hadde det vært litt mindre gale. men da den blir brukt som privat bil... da blir eg litt irritert.

men når det er sagt, så er det nok mykje penger som blir brukt til vas som vi ikkje veit om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaay! Synes det er helt OK at han kjører rundt i en ordentlig bil.. Syter og klager over skattepengene "vi" betaler for at han kan boltre seg i luksus.. Det er jo for helvete en bil, og de som styrer landet bør få kunne kjøre i en ordentlig bil..

Hvor stusselig hadde det ikke sett ut om statsministeren kom kjørende i en gammel rekord 2.0 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå de kunne kjøpt egene biler og egene hus selv jeg, så merker de akkurat hvordan deres beboere og innbygere har det. De får ha alt det gode, mens de gjør det jævelig for de andre. Hvem har råd til en 760ia a .. og slike dyre biler.. lattelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...