Gå til innhold

Min BMW E46 320Ci [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Innstegslistene med BMW skrift på, er det orginalt eller montert i ettertid?

Videre modds ville jeg hatt en bakrutesenker og et ordentlig effektanlegg fra Eisenmann eller Scorpion. Det rattet hadde også passet fint inn i coupen din.

Tørr jeg spørre hvor mye du måtte gi for bilen? Leter selv etter en coupe, 320 eller 323.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstegslistene er originalt. Iallefall på 6 syl. Coupé.

Eisenmann eksos har jeg tenkt på, men bakrutesenker er noe jeg iallefall IKKE skal ha. :wink:

Det jeg ga for den for et år siden, var vel i tråd med hva disse bilene går for sånn generelt. Klikk litt rundt på Finn og liknende, det gir en god pekepinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lekker bil du har, og etter min mening, perfekt farge kombinasjon, listene var det riktig å bytte ut også!

Det eneste som "mangler" i mine øyne er 16/9 navi og bytte til M ratt, og evt effektanlegg.

Men vær fornøyd med det du har gjort, bilen er lekker!

Orientblå er en nydleig farge, hadde det selv på en cabrio en gang, med grått sports interiør, var sort i mørke, og når sola traff... -smask-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene deres er jo også noen prakteksemplarer fra våre tyske venner da gutter! :bmw:

Vedlikehold og å være nøye med dem er viktig.

Hva tror du om sånna blinklys du har [space], på min? Fornøyd med dine?

Veldig fornøyd med mine blinklys ja.

Har ikke sett noen mørke coupeer med de lysa, men det kan jo umulig slå helt feil, så lenge du går for de svarte. :)

Har ikke han med den sølvgrå m-tech caben disse på sin? (Navnet står helt stille.... :x )

edit: ovex var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har kjørt en 330Ci med det M-tech-rattet. Veldig fint å holde i.

Har vurdert det. Noen som vet pris? Koster nok noen tusen...

Ang blinklys så tror jeg det kan bli bra. Synes de hvite skiller seg veldig ut fra frontlyktene. De du har er samme stil som frontlyktene. Går mer i ett forran der...

Eneste er at jeg har sett mange har klaget på passformen på slike uoriginale ting.

Ovex har vel slike ja, men har ikke sett noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har kjørt en 330Ci med det M-tech-rattet. Veldig fint å holde i.

Har vurdert det. Noen som vet pris? Koster nok noen tusen...

Ang blinklys så tror jeg det kan bli bra. Synes de hvite skiller seg veldig ut fra frontlyktene. De du har er samme stil som frontlyktene. Går mer i ett forran der...

Eneste er at jeg har sett mange har klaget på passformen på slike uoriginale ting.

Ovex har vel slike ja, men har ikke sett noen bilder...

Det er god passform på mine hvertfall. De er av merket Sonar. Er vel de samme som gsbildeler har. Jeg kjøpte mine på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...