Gå til innhold

dreneringer påe e30


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

Er et hull på hver side bak forskjermene også er det et hull på høyre siden ganske nærme motoren. Det sitter en gummi sak som leder vannet nedover på det hullet som er ganske nære motoren på høyresiden. Denne pleier ofte tette seg med dritt. Den gummien kan du bare dra rett av slik at du kan sjekke om den er tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er så dreneringshull fra cupÈn?

vil tippe det var 10liter vann i bilen når jeg tok av golvteppet..golvteppet var jo også gjennomvått og blytungt....kan ikke se noe vann som har kommet inn annet en dama dro me seg inn vann i bilen og det ligger der som en liten dam fortsatt..

har også skitfet pakning på bakvinduet og tettet det med sika...mulig der vannet har kommet inn tidligere..f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke rusthull da.... hadde vann på gulvet mitt jeg og, men hadde mer i den forrige. e30 er sjenerelt dårlig i dørken.

men dreneringa som sitter på torpedoveggen - passasjersia er et hett tips.

Ellers så kan jo dreneringa i a-stolpa være tett og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører uten interiør.er flere aluminiums plater som er poppa på med sika. skal slipe og bøye til noen plater og sveise på..trodde det var der vannet kom inn..men har kjørt en stund uten golvteppe så virker det som at det ikke kommer nedenifra...

vært tørt helt til dama dro med seg inn vann med søkkvåte sko..og det renner ikke ut på noen måte..

foran mot torpedoveggen med pedalene besttår nesten kun av poppnagler..på begge sider..kan ta noen bilder senere i dag..

ellers er det kun overflate rust som jeg har pussa ned..kommet noe tilbake nå ettersom jeg ikke har fått lagt på noe ruststopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klar over det.... men skal som sagt skal jeg slipe bort de poppa platene og sveise... så skal jeg grunne og lakkere...men kan ikke finne noen dreneringshull i cupeen? skal det være lett og se?

dro ut proppen fra reservehjulsbrønnen(var ca 10liter bare der) og proppen bakhjulbuen(andre sida av batteriet..

for håpe vannet ikke kommer tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo ikke være noen dreneringshull i kupeen! Skal jo ikke komme vann inn i bilen uten at det er en list rundt døra, vindu eller takluke som er deffekt eller at du har et rusthull en plass.

Dama de går vell i med 10 vann i skoa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah... antagelivis takluka vannet kommer fra da...for bakvindu har jeg tetta....

vet ivertfall det ikke er noen rusthull vannet kommer i fra..men skal det ikke være dreneringshull i kanalen? leste på en side for en stund siden at vannet fra takluka skal renne ned i et dreneringshull bak med baklampa en plass...hvor er så dette hullet?mulig det bare samler seg vann i takluka vis hullet er tett og vannet ikke for renne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah... antagelivis takluka vannet kommer fra da...for bakvindu har jeg tetta....

vet ivertfall det ikke er noen rusthull vannet kommer i fra..men skal det ikke være dreneringshull i kanalen? leste på en side for en stund siden at vannet fra takluka skal renne ned i et dreneringshull bak med baklampa en plass...hvor er så dette hullet?mulig det bare samler seg vann i takluka vis hullet er tett og vannet ikke for renne ut?

Hvis du kikker ned der feks batteriet står. Ved siden av batteriet i bakskjermen så er det et plastikk deksel som er en slaks lufting til bagasjerommet. Ifra utsiden er det skjult bak støtfangeren. I fremkant av dette dekselet så skal det gå en slange opp til takluka, er samme greiene på andre siden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...