Gå til innhold

E34 - Får ikke start (!) ?


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å lufta bilen før jeg skulle legge meg i kveld.. så stoppa jeg for å snakke med en kompis.. da jeg skulle starte igjen så nekta den å starte! :x

Den bare "kjinner" veldig mye... høres ut som den har fryktelig lyst til å starte for å si det sånn:p

Har ikke hatt noe symptomer på dårlig motorgange o.l.. Skjønner ingenting her altså...

Noe som har opplevd noe lignende? tips, erfaringer? eller en formening om hva det kan være..?

Det er altså en 93` 520i Sedan det er snakk om..!

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm... det tenkte jeg ikke over å høre etter.. skal sjekke det senere i dag.. bilen står et lite stykke unna, så jeg må få henta den hjem.. Men jeg tenkte tanken etterpå da.. kan ikke være noe annet jeg kommer på iallefall... vet at bensinpumper ryker i ny og ne på e34.. ifølge naboen min... men det er vel en slitedel!

Noen flere synspunkter her? Nekter å sette bilen på verksted... skal fikse dette selv:) noen tips til hva jeg bør se over først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det tenkte jeg ikke over å høre etter.. skal sjekke det senere i dag.. bilen står et lite stykke unna, så jeg må få henta den hjem.. Men jeg tenkte tanken etterpå da.. kan ikke være noe annet jeg kommer på iallefall... vet at bensinpumper ryker i ny og ne på e34.. ifølge naboen min... men det er vel en slitedel!

Noen flere synspunkter her? Nekter å sette bilen på verksted... skal fikse dette selv:) noen tips til hva jeg bør se over først?

garantert bensinpumpa di, hadde det samme med min..

kjørte på butikken, kom ut og sku starte men ikke antydning til og tenne en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den.. hvor får jeg kjøpt billigst og raskest? såg det kosta mange tusen på gsbildeler.. kan jeg bruke en pumpe fra en 525 92 mod?

Hvor sitter bensinpumpa forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den skal gi et støt når du slår på tenninga. Du kan jo også prøve å koble ut kabelen som går til startmotoren fra batteriet (om du har mulighet til det) for så å vri nøkkelen til "start" posisjon. Da skal ihvertfall pumpa gå kontinuerlig.

Ja ifølge biltema så kan du bruke den ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...