Gå til innhold

Tuning stickers og dekaler


javewl
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du vil reklamere for hva du selv har døttet på bilen din, slik at andre kan se det og evt kjøpe det samme, så ser jeg VIRKELIG ikke grunnen til at firmaer som BBS skal være kranglete og IKKE vil ha flere kunder... :?

Det er de jo dessverre ofte... og bmwguiden.no måtte jo bl.a skifte navn til bimmers.no av samme årsak... :roll: ... Entusiaster og ikke entusiaster... det er mange som ikke alltid har helt ærlige og/eller uskyldige hensikter i forbindelse med div. relasjoner/assosiasjoner til kjente varemerker... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, sant det, bmwE9.

Men men.. er vel mindre sjanse å bli tatt med BBS-dekor nede på siden på en dør, enn hvis man har bilen hvit, og store R E M A bokstaver fra front til endespoiler ;)

Men skjønner selvsagt hva du mener. Men skal da egentlig bare tro at, hvis man blir "tatt", så blir man vel kanskje bare bedt om å ta dem av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt tid siden jeg fikk derfra så jeg husker ikke adressen, men jeg mener jeg sendte til tyskland som igjen sendte denne til importøren i norge som igjen sendte til meg....

Jeg skriver en universal mail som jeg pøser ut til de jeg kommer på....

Skal innrømme at jeg har flere orginal bilder av Tanya Hansen med klem til Roy Conny på...... :oops: ..... Skikkelige orginale snuskbilder fikk jeg tilsendt... Meg og en kompis som sjekket hvem som fikk det sykeste i posten... Fikk også en pose glidemiddel og kondomer fra RFSU :-)... Ga glidemiddelet til svigerfar ....... :twisted:

Man kan få mye tøfft om man er litt frempå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg åpner et firma snart en a de nærmeste ukene med nettopp klistremerker til bil. Blir til front/bakute/gangsercap sidedekor, forskjellige skrifter, små logoer fra styling/tuning leverandører. Jobber med hjemme side nå men håper å bli ferdig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...