Gå til innhold

innpress =S


RuJu
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slenger meg inn her jeg, i håp om å få no svar,, satte på sommer skoa i dag, og tru du det ikke subba bak.på utsia, faen å.. :twisted:

Har asa dt3 felger, 9" bak og 8" forran 225/45/18 på alle fire, på min forrige e36 subba det også, men da var bilen senket 40 bak. regna nesten med at det ikke gjordet det nå ettersom stasjonsvogna er org høy. men neida.. er et 36 forran og et 30 bak, felgene er skrudde, så lurer på om jeg skal bytte den med samme impress som forran, eller hva trur dere? evt hvem lagerfører disse felgene, uten om sharif?? hørt mye rart om han i det siste.... takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ytterst merkelig...! Ville fått en *kvalifisert* person til å se på dette.

Kjører selv med 235/40-18 ET 35 på min usenkede 318 E36. Det stedet den kan subbe hos meg under påkjenning, er ytterst i hjulbuen mot veien (ikke innover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rotete tråd.

Det hjelper lite å valse skjermene om dekkene tar i Fjærene..

Vi snakket spacere og her eller!!?? :shock:

Kan ikke skjønne at ikke denne felg/dekkombinasjonen skulle kunne gå fint på en E36. I teorien skal det iallefall passe.

Jepp. Det skulle funke på håret dette her. :?

må få nån proffe folk te å se på dette!!!

Det første du burde legge merke til er jo blankpolert stål der de angiveligvis skal subbe.

Er ikke denne bilen totalt kne kjørt og kjemisk fri for foringer så tror jeg neppe du finner blankt stål...

Etter bildet ditt og bedømme så tror jeg vi går for en noe rar spissing kombinert med feil luft trykk over lengre tid.

Godt senka bimmer har jo en fin kneling innover på bakhjulene også..

Naturlig at de slites ned på cord'n når det kjøres lenge nok på dekka.

Hadde en e34 med turbo.. Ca 330-40 på bakhjula.

Der var alle dekk sånn etter kort tid med heftig kjøring.

Selvsagt bak de ble sånn. Gikk på rundgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra slitasje posisjonen på dekket ser det ut som det har tatt borti fjærskåla og ikke selve demperen.

Er dette tilfellet kan det hende det hjelper å gå ned et hakk i dekk-dimmensjon.

Det hjelper litt mere viss du kan ta bildet av slitemerkene i lakken på bilens hjuloppheng også.

Da får vi et bedre helhetsinntrykk å det er lettere å hjelpe deg med videre svar ang. løsning på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyser fortsatt bilder fra bilens hjuloppheng.

Det er mye lettere å se hvor det har tatt borti på bilen viss det blir lagt ut enn at vi skal sitte å jette oss fram til problemet.

Slitasjemerket på dekket var såpass høyt oppe på dekkets skulder at det kan være flere ting som har forårsaket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...