Gå til innhold

E30 316i 89mod Vurderes Solgt.


Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

felger002800.jpg

felger001800.jpg

felger600.jpg

Det subber som f bak over humper og om det krenger for mye.. Så jeg har en del å gjøre for å få det brukervenlig :P Må nok også valse for å få de inn under hjulbuene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett pris ja :wink:

Ja det er jo en vurderingssak som ikke alltid er like lett å komme frem til..

Jeg kjøpte en '90 316 coupe for en uke siden. Lykkelig og stolt over å funnet den mest strøkne e30 i mange mils omkrets tok jeg en tur på Biltema i Ålesund og kjøpte inn poleringsutstyr for å gi gliset en helgakos.. På vei hjem kom det en idiot i en gammel Mitshubishi Space Wagon og rett og slett moste inni meg bakfra mens jeg sto stille i et kryss...

Taksten kom på 35-40K, så bilen er dødsdømt.. :evil:

KrsjaBeamer003lite.jpg

vet akkurat hvordan du har det, hadde min litt over en mnd jeg da. før jeg kjørte av veien: :oops:

Men det tok ikke mer enn to dager som e30-eier å bli forelsket i bilen da, så jeg vurderer å kjøpe en ny..

Beamer002.jpg

jeg tipper du får store problemer med å "vurderes solgt" når du får på felgene gitt, men gi meg en prisantydning når det er gjort, så kan vi jo se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! fått på nyefelgene 8)

Ble jo stili det der!

Så, hva blir det til, fremdeles til salgs eller :wink:

Jeg tror det blir rep istedet for at VESTA får den.. jeg gidder ikke å lete etter bil lenger når jeg har en som er så fin som denne.. så d er vel bare å legge seg i selen å begynne å kappe... :roll:

Har forresten lyst på felger med kant selv.. Men d ekje nokke stress..

Btw: den ble jo akkurat som på PS bildet mitt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...