Gå til innhold

Tråden om min 97' 323i / 21/8-09


Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

strøken bil.. Lest gjennom hele tråden nå å må si at jeg har fått et par gode tips til hvordan jeg skal gjøre med min bil :D

Vet ikke for hva du har bestemt deg for med flagget, men jeg mener at for all del IKKE ødelegg den cleane looken med det jalla flagget..

Kan du beskrive det med borrelåsen på subben, tok du bare et par remser bak i seteryggen og festa til subben eller?

Kjekt å lese gjennom slike tråder der alt er så fint beskrevet og forseggjort med masse bilder! Bra tråd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke for hva du har bestemt deg for med flagget, men jeg mener at for all del IKKE ødelegg den cleane looken med det jalla flagget..

Flagget er lagt på is og tror neppe det blir noe av det.

Kan du beskrive det med borrelåsen på subben, tok du bare et par remser bak i seteryggen og festa til subben eller?

La to stk brede remser under selve kassen slik at det festet seg mot stoffet som er på matten. Altså jeg brukte kun den ene siden av en komplett borrelås viss du skjønner. Den sitter ikke som støpt, men nok til at den holder seg i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så du hadde prøvd med CCFL ringene tidligere, har også bestillt de, men ikke fra ebay. Har bestilt fra CZT.. Så håper de er i bra stand. De påstår jo at det er beste ringene på markedet! Bør jaffal være gode etter prisen :P

Men du har et poeng der med mørket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok igår mitt xenon-kit, så jeg var ganske gira på å få satt inn dette. Måtte dog på julebord igår, så måtte vente utålmodig til idag :wink:

Innhold i esken:

div_285.jpg

Og slik var lyset før jeg satte igang (halogen):

div_287.jpg

Her er lokkene ferdig "mod'et". Meget enkelt og genialt egentlig.

div_294.jpg

Var litt gira, så måtte se resultatet etter at jeg hadde skifta på den ene siden, altså bildet viser xenon 6000k vs. halogen:

div_292.jpg

Som dere ser så må jeg nok inn å justere lyktene. Må vel gjøre det så raskt som mulig.

Og tilslutt "det hvite" resultat:

div_303.jpg

Meget fornøyd med lyset. Vel brukte 850 kr :wink:

Må nok vurdere å skaffe til fjernlys også. Ble da så gult og gult ble plutselig ikke kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at xenon nesten blir en liten facelift. Iom at bilen virker noen år nyere! Men uansett, pent ble det. Kankskje ta noen bilder forfra?

Prøvde å ta bilder forfra, men slet med å få frem "effekten". Ikke noen fotograf akkurat, så har sikkert alt av innstillinger feil innstilt :wink:

Men enig med deg angående at det blir en liten facelift ja. Føles nyere ut når du er ute å kjøre i mørket også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...