Gå til innhold

Hærvek på bilen, noen som har sett noe??


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Vet du hvilken dag det var? Jeg har flyttet, men foreldrene mine bor der fremdeles, så jeg er jo innom. Stod bilen i gata eller på parkeringsplassen?

Jeg kan høre om folka har sett noe.

Jeg regner med lørdagskvelden... da sto den på parkeringsplassen, men det var vått ute på fredag, og da viser det nesten ikke. Så det er jo ikke umulig det var fredag, og da sto den rett utføre deg/deres gardsrom.

Og desverre kunne jeg ikke finne hærverk noensted i forsikringen :(

Hadde vel kosta like mye å fixe det som egenandelen er på uansett :?

Godt vi flytter snart, så slipper jeg å parkere slik at jeg ikke kan se bilen :evil:

Hei igjen.

De har ikke sett eller hørt noe, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg :(

Men får håpe du finner ut hvem jævlene er :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet du hvilken dag det var? Jeg har flyttet, men foreldrene mine bor der fremdeles, så jeg er jo innom. Stod bilen i gata eller på parkeringsplassen?

Jeg kan høre om folka har sett noe.

Jeg regner med lørdagskvelden... da sto den på parkeringsplassen, men det var vått ute på fredag, og da viser det nesten ikke. Så det er jo ikke umulig det var fredag, og da sto den rett utføre deg/deres gardsrom.

Og desverre kunne jeg ikke finne hærverk noensted i forsikringen :(

Hadde vel kosta like mye å fixe det som egenandelen er på uansett :?

Godt vi flytter snart, så slipper jeg å parkere slik at jeg ikke kan se bilen :evil:

Hei igjen.

De har ikke sett eller hørt noe, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg :(

Men får håpe du finner ut hvem jævlene er :evil:

Hvor skal du flytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW_Racing - fader asså, såg ikke bra ut det der :twisted:

Forbannet være alle de som ikke har noe bedre å ta seg til...

Men sjangsen er jo liten til å finne ut hvem idiotene er, spesielt viss ikke dere har sett noe sax.

Får bare være da, har prøvt å rubbe/polere, så det såg noe bedre ut, men du ser fremdeles "hei!" på baken :twisted:

Noen som har tips til måter å fjerne dette på uten at det skal koste skjorta liksom?

Ser ikke ut til at sårene går så dypt...

sax - en annen utkant av Sandnes ;) Har kjøpt leilighet med maen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode for et par år siden hvor noen dunka inn bittelitt breddinga på M3en å stakk på en parkeringsplass.

Var så jævlig forbanna!

Men en mann hadde sett det å skrevet reg.nr. til synderen på en lapp å lagt under vindusviskerne.

Betaler next to nothing for retting og lakk, pga. en av min fars kamerater, så hadde ikke tenkt å følge det opp, siden det ville blitt ord mot ord.

Til alt hell sto synderen parkert lengre borte på plassen.

Tror ikke han ble glad da han kom ut og så at en "hevner" hadde tappa all lufta ut av dekka hans. En som var med meg var ikke edru og fant ut at det ville være gøy å urinere på alle dørhåndtakene til synderen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW_Racing - fader asså, såg ikke bra ut det der :twisted:

Forbannet være alle de som ikke har noe bedre å ta seg til...

Men sjangsen er jo liten til å finne ut hvem idiotene er, spesielt viss ikke dere har sett noe sax.

Får bare være da, har prøvt å rubbe/polere, så det såg noe bedre ut, men du ser fremdeles "hei!" på baken :twisted:

Noen som har tips til måter å fjerne dette på uten at det skal koste skjorta liksom?

Ser ikke ut til at sårene går så dypt...

sax - en annen utkant av Sandnes ;) Har kjøpt leilighet med maen :D

Du kan jo prøve turtlewax sin voks med rød farge i. Klarer å maskere skaden rimelig greit. Meca Sandnes neste stopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve turtlewax sin voks med rød farge i. Klarer å maskere skaden rimelig greit. Meca Sandnes neste stopp?

Hmm, Meca? Meconomen du mener?

Meca er meca :D

Jeg bor på forus jeg også . Mye ekkel ramp ute å går på godeset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve turtlewax sin voks med rød farge i. Klarer å maskere skaden rimelig greit. Meca Sandnes neste stopp?

Hmm, Meca? Meconomen du mener?

Meca ligger på Vibemyr. Het A.I.S. før. Jobbet der i3år, og har prøvd turtle waxen med farge. Med mindre det er risset inn til metallet burde det hjelpe en god del med den voksen. Du får også med en stift (ligner leppestift) som kan brukes først til å "fulle i" ripene med. Og så på med voksen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve turtlewax sin voks med rød farge i. Klarer å maskere skaden rimelig greit. Meca Sandnes neste stopp?

Hmm, Meca? Meconomen du mener?

Meca er meca :D

Jeg bor på forus jeg også . Mye ekkel ramp ute å går på godeset...

Aight, takker for tips.

Mye jævelskap ute i gatene der ja, som sagt, godt jeg flytter snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve turtlewax sin voks med rød farge i. Klarer å maskere skaden rimelig greit. Meca Sandnes neste stopp?

Hmm, Meca? Meconomen du mener?

Meca er meca :D

Jeg bor på forus jeg også . Mye ekkel ramp ute å går på godeset...

Hvor på forus? Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode for et par år siden hvor noen dunka inn bittelitt breddinga på M3en å stakk på en parkeringsplass.

Var så jævlig forbanna!

Men en mann hadde sett det å skrevet reg.nr. til synderen på en lapp å lagt under vindusviskerne.

Betaler next to nothing for retting og lakk, pga. en av min fars kamerater, så hadde ikke tenkt å følge det opp, siden det ville blitt ord mot ord.

Til alt hell sto synderen parkert lengre borte på plassen.

Tror ikke han ble glad da han kom ut og så at en "hevner" hadde tappa all lufta ut av dekka hans. En som var med meg var ikke edru og fant ut at det ville være gøy å urinere på alle dørhåndtakene til synderen....

Pent! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...