Gå til innhold

Hærvek på bilen, noen som har sett noe??


 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en episode for et par år siden hvor noen dunka inn bittelitt breddinga på M3en å stakk på en parkeringsplass.

Var så jævlig forbanna!

Men en mann hadde sett det å skrevet reg.nr. til synderen på en lapp å lagt under vindusviskerne.

Betaler next to nothing for retting og lakk, pga. en av min fars kamerater, så hadde ikke tenkt å følge det opp, siden det ville blitt ord mot ord.

Til alt hell sto synderen parkert lengre borte på plassen.

Tror ikke han ble glad da han kom ut og så at en "hevner" hadde tappa all lufta ut av dekka hans. En som var med meg var ikke edru og fant ut at det ville være gøy å urinere på alle dørhåndtakene til synderen....

nice :lol: den va bra :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har vært utsatt for det samme på godeset.. sirkler inn folka, har snakka med politiet også, men blander ikke inn dem. jeg tar med balltreet når jeg vet hvem det er.

Uansett. KJIPT.

Love deg det var kjipt når jeg lånte gamlingen sin 2005 caravelle og dem tok hele sida på den i gata her.

Let me know om du trenger det så skal jeg ordne deg billig lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen nedom Forus Bilpleie, å snakk med Gaute, kan ripene poleres bort, så klarer han det. De holler til inn bak ISS og AIS.

Takker ;) skal finne veien utover strax!

Fått fiksa det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen nedom Forus Bilpleie, å snakk med Gaute, kan ripene poleres bort, så klarer han det. De holler til inn bak ISS og AIS.

Takker ;) skal finne veien utover strax!

Fått fiksa det??

Gff, 5 min for seint... var en sinnsyk kø på motorveien på fredag.

Får se om jeg får til noe denne uka, sliter med å komme meg ut der før stengetid kl 16.00

Har litt vanskelige arbeidstider, men jeg får prøve igjen på fredag om jeg får det til. Ringte dem og fikk snakket med han Gaute på tlf. Virka som en grei kar, så håper han kan fixe det med litt polering. ;)

Såg forresten på bilen til en kompis som parkerer på sida av meg der, fyttefaen som de har tatt hans bil. DYPE riper på hele den ene sida.

Du har sikkert sett den sax - den røde poloen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar med balltreet når jeg vet hvem det er.

Bør kanskje fikse et balltre eller fler til noen kompiser også.

Tviler på at rasshøla er ensomme liksom.

Nei..

Finn ut hvem det er, og plag han med småting må jevne mellomrom etterpå.

Et punktert hjul hver andre måned foreksempel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen nedom Forus Bilpleie, å snakk med Gaute, kan ripene poleres bort, så klarer han det. De holler til inn bak ISS og AIS.

Takker ;) skal finne veien utover strax!

Fått fiksa det??

Gff, 5 min for seint... var en sinnsyk kø på motorveien på fredag.

Får se om jeg får til noe denne uka, sliter med å komme meg ut der før stengetid kl 16.00

Har litt vanskelige arbeidstider, men jeg får prøve igjen på fredag om jeg får det til. Ringte dem og fikk snakket med han Gaute på tlf. Virka som en grei kar, så håper han kan fixe det med litt polering. ;)

Såg forresten på bilen til en kompis som parkerer på sida av meg der, fyttefaen som de har tatt hans bil. DYPE riper på hele den ene sida.

Du har sikkert sett den sax - den røde poloen...

Har sett poloen ja(men ikke ripene). Tviler på at dette er noe annet enn småunger(som ikke liker røde biler).

Det er ikke sikkert du trenger å være der før fire. Tror de holder på lenger hver dag. Bare å stikke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen nedom Forus Bilpleie, å snakk med Gaute, kan ripene poleres bort, så klarer han det. De holler til inn bak ISS og AIS.

Takker ;) skal finne veien utover strax!

Fått fiksa det??

Gff, 5 min for seint... var en sinnsyk kø på motorveien på fredag.

Får se om jeg får til noe denne uka, sliter med å komme meg ut der før stengetid kl 16.00

Har litt vanskelige arbeidstider, men jeg får prøve igjen på fredag om jeg får det til. Ringte dem og fikk snakket med han Gaute på tlf. Virka som en grei kar, så håper han kan fixe det med litt polering. ;)

Såg forresten på bilen til en kompis som parkerer på sida av meg der, fyttefaen som de har tatt hans bil. DYPE riper på hele den ene sida.

Du har sikkert sett den sax - den røde poloen...

Hvordan ble resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode for et par år siden hvor noen dunka inn bittelitt breddinga på M3en å stakk på en parkeringsplass.

Var så jævlig forbanna!

Men en mann hadde sett det å skrevet reg.nr. til synderen på en lapp å lagt under vindusviskerne.

Betaler next to nothing for retting og lakk, pga. en av min fars kamerater, så hadde ikke tenkt å følge det opp, siden det ville blitt ord mot ord.

Til alt hell sto synderen parkert lengre borte på plassen.

Tror ikke han ble glad da han kom ut og så at en "hevner" hadde tappa all lufta ut av dekka hans. En som var med meg var ikke edru og fant ut at det ville være gøy å urinere på alle dørhåndtakene til synderen....

Herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode for et par år siden hvor noen dunka inn bittelitt breddinga på M3en å stakk på en parkeringsplass.

Var så jævlig forbanna!

Men en mann hadde sett det å skrevet reg.nr. til synderen på en lapp å lagt under vindusviskerne.

Betaler next to nothing for retting og lakk, pga. en av min fars kamerater, så hadde ikke tenkt å følge det opp, siden det ville blitt ord mot ord.

Til alt hell sto synderen parkert lengre borte på plassen.

Tror ikke han ble glad da han kom ut og så at en "hevner" hadde tappa all lufta ut av dekka hans. En som var med meg var ikke edru og fant ut at det ville være gøy å urinere på alle dørhåndtakene til synderen....

Herregud..

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...