Gå til innhold

Hva syns gutta om den nye bilen min da??:-)


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin M3 :)

Du får ta godt vare på den :) Gromt at du skal ha i E36 M3 maskin, ikke pimp den opp a! :?:)

Gleder meg til å følge med, denne kombinasjonen av bil/motor er jo den jeg helst vil ha av alt her i verden, så ja, er misunnelig :lol:

Keep up the good work, building my dream-car!

Gammelt bilde av den;

106_0696.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig M3 d der ja :D men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.

Når er hjertetransplanasjonen planlagt?

Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida??

Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig M3 d der ja :D men tror jeg ville ha bygget et varmeskjold for det greenfilteret, meeen, ettersom du skal hive ut motoren så gjør jo ikke d noe.

Når er hjertetransplanasjonen planlagt?

Hvorfor ha varmeskjold på innsugs'sida??

Om jeg har forstått det rett så er det for å få kaldest mulig luft inn, ergo bedre effekt! rett meg om jeg har feil :?

da har du forstått det rett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet.

Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon.

Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden 8) Åhh hvor jeg gleder meg hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdatering om bilen:-) Det var bestilt en S50/b30 men det tok så inni H lang tid att jeg fikk Koed til å sende meg en S38/b36 i stedet.

Jeg har fått tak i Evo 3 speil og flapp i karbon.

Det neste nå er å få motoren ned i motor rommet. Orginal motoren er plukket ut og solgt for lenge siden 8) Åhh hvor jeg gleder meg hehe..

Evo 3 som i Sport Evo? Sport Evo har akkurat samme speil som alle andre E30, så håper de ikke skrudde opp prisen pga at det var Sport evo speil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...