Gå til innhold

Blir så irritert! noen andre som føler med meg eller?


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Råning er jo egentlig en måte for bilinteresserte å møtes på. Akkurat sånn som mange av "fiffen" heller vil møtes på cafè. Men jeg kan jo skjønne at de som har bilen kun som et fremkomstmiddel ikke kan forstå hva meningen med råning er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt forstå at folk vil møtes med bilene, og gjerne ta en kjøretur sammen, både med og uten "14-årige kvinnelige medpassasjerer", eller om de velger kun og samles en plass for å "henge".

Det jeg derimot IKKE forstår er hvorfor de må "ødelegge" bilene sine..Enkelte her i Fredrikstad har virkelig ikke forstått hvordan en bil skal se ut... :( og jeg tror dette er likt nesten overalt hvor råning forekommer?!?!

Uansett kommer denne diskusjonen til å pågå i evigheter, med delte meninger, med mindre admin/mod sletter den..

i mine øyne en bortkastet tråd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt forstå at folk vil møtes med bilene, og gjerne ta en kjøretur sammen, både med og uten "14-årige kvinnelige medpassasjerer", eller om de velger kun og samles en plass for å "henge".

Det jeg derimot IKKE forstår er hvorfor de må "ødelegge" bilene sine..Enkelte her i Fredrikstad har virkelig ikke forstått hvordan en bil skal se ut... :( og jeg tror dette er likt nesten overalt hvor råning forekommer?!?!

Uansett kommer denne diskusjonen til å pågå i evigheter, med delte meninger, med mindre admin/mod sletter den..

i mine øyne en bortkastet tråd :D

Bilene er ikke ødelagt overalt hvor det rånes nei, spørs veldig hvor "rånete" folka der er tenker jeg. Her jeg bor er det ikke så ille, selvfølgelig har vi "utskudda" her også, som har kvantumrabatt på torshow men det er et fåtall.

Diskusjonen er ikke meningsløs den da, mer morsom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råning er jo harry, og harry er jo kult :lol: Hva er problemet?

Værre er det med disse audiene på intravanøst som ligger i høyre felt på motorvei i donald fart. Du kjører selvsagt forbi stille og rolig etter fartsgrensen. Idet du kommer opp på siden hører du masse blåsing og pesing og plutsleig bestemte audien seg for å bryte fartsgrensen.

En råne er forøvrig en mannegris.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil heller ikke kalle den meningsløs, er det ikke flått vi har noe å snakke om?

er ening med deg der med å ødelgge bilene. fins desverre for mange av de. men ren og fin styling er toppen på kransekaka. og må ikke glemme at du kan ikke råne uten å kjøre en BMW

og det med 14iss jentene tror jeg er en myte ^^, er kun et få tall jeg kjenner som kjører rundt på 14iss jenter, eller tar jeg feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...