Gå til innhold

Blir så irritert! noen andre som føler med meg eller?


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Også er det faktisk litt forskjell på det å være glad i å kjøre bil, og det å eie en Volvo 240 sota med laksetrapp, 2000 wunderbaums og bilen full av kosebamser mot det å kjøre en styla BMW med fete felger og pent skinninteriør

Takk!!

Bra sagt.

Og mens vi er inne på det. Hvor går grensen for cruising og råning?

Ser ikke på det som råning da man kommer med en anminnelig bil, passe strøken, senket og med fete felger.

Råning har egne kjennetegn, spesielt bilene og deres standard.

Samt sjåførens væremåte!

Hvis man kommer i biler som f.eks Porsche, nyere BMW eller f.eks Bentley som nevnt over, så tar jeg det ikke som råning. Det er kulturkrasj, rett å slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel talt Oddis.

no offense. men, eks her på Flisa da.

jeg syns selv det er en viss forskjell på eks Oddis her sin e30, og en rætin gammel volvo 460. tror både Oddis og jeg ikke reiser til Flisa for å "råne", men å møte likesinnede kamerater og slå av en prat. ser en forskjell der og ifra de som bare ragger rundt for å slå ihjel tid. om man kan si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo digg å ta ett par striper i byen på en lørdags ettermiddag, for å finne damene man skal høvle over på byen senere..

Dessuten er det flott som faen å ta stripa ett par ganger på søndagene,når man er fyllesjuk å jævli, å ikke klarer å prestere noe annet enn å sitte å ratte rundt i bilen å snakke med folk...

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre er det med disse audiene på intravanøst som ligger i høyre felt på motorvei i donald fart. Du kjører selvsagt forbi stille og rolig etter fartsgrensen. Idet du kommer opp på siden hører du masse blåsing og pesing og plutsleig bestemte audien seg for å bryte fartsgrensen.

Takker så mye for denne kommentaren.... :lol:

Lenge siden jeg lo så godt som nå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne diskusjonen er bare håpløs! kan bare gi opp med en gang! men blir jeg kalt råner og harry pga j liker å ta en runde i byen av og til i helgene, synes vazelina er kult og er fra bygda så driter jeg rett å slett i d! det er min måte å være på!

har en stor interesse får bil, og liker å kjøre bil! er på masse bil treff osv, hvis folk kaller meg harry råner pga d, så driter jeg så jæveli i d! d er måten j er på! d er mere latterlig å prøve å være noe en ikke er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar no av og te en tur i byn, på kveldtid i helgene, sosialt og greitt det da! men, det er da forskjell på en 240 med 3etasjers alu vinge, og wunderbaum fabrikk i bagasjen, og fjortissjenter som er sydd fast i baksete som en fast inventar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Noen som har lest innlegget mitt på den diskusjonen eller??

her kommer det:

Du må være trangsynt!

Skrevet av 'Oslo Råner" 3.mai.2006, kl 19:01

Å kjøre rundt i bil og møte andre med bil på fritiden er det vi Oslo kaller for Råning.

Det er jo mye bedre det enn å drive med tagging og dop, med mindre du ikke er HIPPI da selfølgelig.

Noen syns det høres meningsløst ut, men det er ganske sosialt og kulturen blir bare større og større.

Jeg personelig syns at 22 mann løpende etter en rund ball i 2x45 min er meningsløst, men alle har vær sin smak.

De som nevner de bor i Oslo her og slipper råning, dere må bo i Sentrum et sted hvor det ikke er plass til å råne. Jeg Bor på Nordstrand en av de finere delene av denne byen(Oslo) og jeg ser rånere vær dag, jeg rånet mye før også når jeg nettop fikk lappen og syntes dette var kjempegøy.

Så ikke vær trangsynte å si dette er det værste dere veit, for det finnes mye værre ting en å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i dette, i det innlegget på sol.no så står det jo at "greit viss en er glad i bilen sin" og det er vi jo alle som en her så da er det jo greit at vi råner litt, de aller fleste av oss skader jo ingen ved å råne? Selv har jeg slutta å råne etter at jeg gifta meg men de som holder på med det, gammel som ung, la de holde på, herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i dette, i det innlegget på sol.no så står det jo at "greit viss en er glad i bilen sin" og det er vi jo alle som en her så da er det jo greit at vi råner litt, de aller fleste av oss skader jo ingen ved å råne? Selv har jeg slutta å råne etter at jeg gifta meg men de som holder på med det, gammel som ung, la de holde på, herregud.

du kan få sakt det du :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nå ikke råner egentlig selv om eg liker biler og BMW'er. Eg er glad for det , men eg er enda mer glad for at eg ikke er en stor SOSS :?

Sosser er kvalmende. Det er så rart når de snakker og måten de er på er som å bruke silke som dass papir ! æsj :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...