Gå til innhold

Bmw e30 325 turbo intercooler ( nye bilder 17/6 )


sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har topp. helt fin. tikket pittelitt. resten tar vi på pm.

Du har en pm :)

eller kan du bruke en 320 topp som fløder mindre men har mere gods:).

Hvor mye utgjør dette på en turbomotor? Stor forskjell?

Tåler vel kanskje mere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var ny topp på plass! Maskinert med planing og mirafresning. Litt modifikasjoner ble det da jeg valgte å fjerne pianoringene, og investerte i 3mm MLS pakning fra Pure performance. Fikk startet opp i helgen, alt virker til å fungere fint, lader ikke så altfor mye da jeg ikke har fått trykkbryteren til tenningsforsyveren, så lader 0.5. men det merkes at det flytter seg noe bedre en orginalt :D

Skal slenge ut noen nyere bilder av bilen en av dagene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny topp på plass! Maskinert med planing og mirafresning. Litt modifikasjoner ble det da jeg valgte å fjerne pianoringene, og investerte i 3mm MLS pakning fra Pure performance. Fikk startet opp i helgen, alt virker til å fungere fint, lader ikke så altfor mye da jeg ikke har fått trykkbryteren til tenningsforsyveren, så lader 0.5. men det merkes at det flytter seg noe bedre en orginalt :D

Skal slenge ut noen nyere bilder av bilen en av dagene nå.

Film også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
tøft prosjekt 8)

Hyggelig å høre :)

Lader 0,9 om dagen, det fungerer bra, heller ingen problemer med tenningsbank. Men tør ikke lade noe særlig mer enn dette pga. nærmer seg maksgrensa på hva tilleggsdysene klarer å gi.

Men greia er at mye vil ha mer, så kommer nok til å skje mere i vinter, det jeg vet nå så blir det datasprut, ordentlig pulssplitt grenrør og nytt innsug, og da kan jeg også lade mer, så jeg håper på å kanskje lade 1,6 - 1.7. Så får vi se hvor mye de orginale stemplene tåler :)

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...