Gå til innhold

Hvordan legge inn bilder via ImageShack (mokkaskje-variant)


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått tak i to servere, en fra E46Hazey og en fra Kjetil Sømme, men selv om dette var kraftige servere da de kom, så er begge to mindre/eldre enn den sidene ligger på i dag, så det er nok tvilsomt at en av de klarer hele lasten på sidene alene. Da må man ha plass til begge to et eller annet sted, og enten kjøre load balancing eller bruke den ene til SQL/bilde-server og den andre til resten. Å plassere to store tower-bokser på en grei bedriftslinje et sted koster flere tusen i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det koster sikkert skjorta å ha det stående slik, og forlanger vel ikke akkurat mer av deg enn du allerede gjør gunnar, for det er en kjempejobb du gjør med hele forumet..

Er bare litt ofte at folk spør om hvordan de legger ut bilde, ingenting imot det, men hadde vært greit hvis en kunne gå inn og se på en veiledning hvordan dette gjøres..

Og er enig i at det kan gå rimeligt tregt på noen av disse bildesidene av og til..

Men koker vel sammen til at det er ikke bare bare som chrzz sier.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Foreslår å lage en guide på photobucket istedenfor?

Photobucket er raskt og flott og meeeeget enkelt i bruk ;)

imageshack er så tregt og ustabilt og det popper opp annonser hele tiden når jeg ser på bildene som jeg har ventet en liten evighet på at skal laste seg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Foreslår å lage en guide på photobucket istedenfor?

Photobucket er raskt og flott og meeeeget enkelt i bruk ;)

imageshack er så tregt og ustabilt og det popper opp annonser hele tiden når jeg ser på bildene som jeg har ventet en liten evighet på at skal laste seg ned...

Flere som deler denne erfaring?

Hva er forsjellen om jeg bruker photobucket og vil legge inn her på bimmers enn denne linken om Imageshack?

Har det dukket opp andre slike tjenester i etter tid av disse innlegg som kansje er bedre?

Vel noen spørsmål, noen som kan svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...