Gå til innhold

audi annonse


525 DAT
 Share

Anbefalte innlegg

Du kalte denne en taper annonse? Kan vel i grunn kalle det en TAPER TRÅD, Hva er galt med annonsen?

Svær på nett :roll:

bra salgsanonse:D en erlig kar hvertfall :lol:

Stell deg foran meg å si det, så skal vi se hva du sier da.. :wink:

Han ble vel ikke skremt av "trusselen" din vil jeg tro. :P

Neeei vel? :roll: Var ikke akuratt ment som en heller :wink:

Du bør seriøst finne på noe annet enn å klage på meg hele tia, er ganske utrolig iriterende å ha en fyr som deg klagende rundt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør seriøst finne på noe annet enn å klage på meg hele tia, er ganske utrolig iriterende å ha en fyr som deg klagende rundt :roll:

Å du bør kanskje slutte å leke "hobby - moderator, men jeg skal ikke ødelegge tråden her mere. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kunne faktisk tenkt meg ein sånn bil. Veit at det er ein del problem med audi, men trur ikkje det er så stort som han skal ha det til!

Har sett en del undersøkelser der det blir lagt vekt på verkstedtimer, forhold til verksted og loyalitet til merket. der kommer audi ut som en av verstingene... så vet ikke helt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi verkstedet i Oslo på ensjø har åpent til 23:00 på hverdager, er nok mange audaer som må fikses. Og tror den annonsen er rett siden alle de feila han nevner er kjent feil på a6 tror jeg,siden kameraten min med a6 også¨har hatt samme problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å komme med flere av mine erfaringer da det gjelder Auda.....

Min mor har et eksemplar av en A4 1,6 som har gått 120 000km, 97 mod. Alt som er av bærekuler må byttes. Slitte bakbremser, må byttes før neste EU godkj. Et gåent bahjulslager. Registeret i motoren blir fort slitt. Bør byttes oftere enn service interv. tilsier......sukk.......SØPPEL

Min mor skal ikke beskyldes for å kjøre hardt! :-)

Har også en kamerat som har en 99 Passat 1,6. Alt av bærekuler byttet før 120 000km.........hmmmm

Har hørt mange med tilsvarende erfaringer.....til og med en til med tilsvarende problemer som den annonsen. Spurte kompisen min om den bilen han hadde hørt om var den annonsen...(se lenger opp i tråden)..det var det ikke....

Fine biler da dem er hele.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...