Gå til innhold

Kappkjøring i 85 kmt?? jaja synd med Bimmern...


 Share

Anbefalte innlegg

Håpløse onkel blå??

Har du noen gang reflektert over at "onkel blå" eksisterer for din egen sikkerhet?

Det eneste riktige å gjøre i slike situasjoner er å komme med hard og krass kritikk!!!

Jeg har ligget et halvt år på sykehus selv etter kappkjøring, Har du?

Ja, håpløse Onkel blå! jeg vet de er der for min sikkerhet, men de har en helt mongolid prioritering, når noen ringer de, så har de aldri tid til å komme rett og slett for de ikke gidder, og dette er bevist opptil flere ganger.. var en her som ringte 112 fordi han så noen som hadde brutt seg inn i huset hans, men da hadde de ikke tid, så han ringte en halltime senere og sa at ag3'n som han hadde gjennom heimevernet manglet, da tok det nøyaktig 5 minutt før de sto der i fult utstyr..

har selv ringt de da noen drev åpent med narko på en fest, men da hadde de heller ikke tid.. senere så jeg bilen sto på politi kontoret og de satt og så på film!!

nei, jeg har ikke ligget et halvt år på sykehus.. men hadde du kjørt annerledes den kvelden vist noen hadde gidd deg mye krass kritikk osv før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håpløse onkel blå??

Har du noen gang reflektert over at "onkel blå" eksisterer for din egen sikkerhet?

Det eneste riktige å gjøre i slike situasjoner er å komme med hard og krass kritikk!!!

Jeg har ligget et halvt år på sykehus selv etter kappkjøring, Har du?

Ja, håpløse Onkel blå! jeg vet de er der for min sikkerhet, men de har en helt mongolid prioritering, når noen ringer de, så har de aldri tid til å komme rett og slett for de ikke gidder, og dette er bevist opptil flere ganger.. var en her som ringte 112 fordi han så noen som hadde brutt seg inn i huset hans, men da hadde de ikke tid, så han ringte en halltime senere og sa at ag3'n som han hadde gjennom heimevernet manglet, da tok det nøyaktig 5 minutt før de sto der i fult utstyr..

har selv ringt de da noen drev åpent med narko på en fest, men da hadde de heller ikke tid.. senere så jeg bilen sto på politi kontoret og de satt og så på film!!

nei, jeg har ikke ligget et halvt år på sykehus.. men hadde du kjørt annerledes den kvelden vist noen hadde gidd deg mye krass kritikk osv før?

Jeg har akkurat blitt 18 år, og etter statistikken å dømme så sku man tro at jeg kjørte helt idiot, men tvert imot så kjører jeg svært pent.. Og jeg må si at krass kritikk virkelig hjelper! Som ung bmw eiere synes jeg det er godt at noen som mortena snakker av erfaring.. Dette er noe jeg faktisk tar til meg, og noe jeg synes man bør tenke over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser noen av innleggene her blir jeg ganske forbanna. Statens vegvesen setter ikke 50 og 60 soner for gøy :!:

Det tror jeg folk flest er klar over, men så er det noen utskudd som regelrett driter i dette..

Her om dagen så ble jeg forbikjørt i en sving i en 50 sone. Rett rundt denne svingen var det tre unger som lekte like ved vegen (siden dette var ett boligfelt.

Fikk faktisk hjertet oppi halsen fordi han kuttet svingen så sinnykt så det så ut til som han skulle treffe de. Stoppet ved sisse ungene siden de hylgrein. Moren kom ut å sa at hun viste hvem dette var og at hun skulle ta dette til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det er denne:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username=

har vel stått til salgs en stund..

Er den ja.. Hadde tenkt å kjøpe den, men nå er den jo knust... : P

Tenkte jeg skulle kjøpe den likevell å bygge den opp igjen om den ikke er rammskjev! :)

Den er sikkert ikke mye å ta vare på lenger på grunn av det lave utvalget av deler til E24 pluss de sinnsyke prisene på de delene du får tak i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det er denne:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username=

har vel stått til salgs en stund..

Er den ja.. Hadde tenkt å kjøpe den, men nå er den jo knust... : P

Tenkte jeg skulle kjøpe den likevell å bygge den opp igjen om den ikke er rammskjev! :)

Den er sikkert ikke mye å ta vare på lenger på grunn av det lave utvalget av deler til E24 pluss de sinnsyke prisene på de delene du får tak i...

Jeg har bestemt meg.. Hvis den ikke er rammeskjev eller at forsikringsselskapet tar bilen og jeg får den billig så tar jeg den uansett!

Syns det er for galt å la ham vrake den i stedet for å selge den til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med eier da? Ligger ikke han på sykehus? Er vel litt hissig å begynne å ringe han når han ligger på sykehus for å prute på bilen hans? :P

Har sett mye på den bilen der selv.. Ble irritert vær gang jeg så den, siden eieren aldri vasket enn så pen bil :P Så ut som han tok utrolig dårlig vare på den. Har derfor hatt lyst til å kjøpe bilen å pusse den opp selv i rimelig lang tid.. En slik bil må nesten bli behandlet med kjærlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med eier da? Ligger ikke han på sykehus? Er vel litt hissig å begynne å ringe han når han ligger på sykehus for å prute på bilen hans? :P

Har sett mye på den bilen der selv.. Ble irritert vær gang jeg så den, siden eieren aldri vasket enn så pen bil :P Så ut som han tok utrolig dårlig vare på den. Har derfor hatt lyst til å kjøpe bilen å pusse den opp selv i rimelig lang tid.. En slik bil må nesten bli behandlet med kjærlighet!

Neida! Har tatt hensyn til at han kan ha ligget på sykehus, og har ikke gått rett på ham.

Men han er hjemme allerede, for han var på msn, og da kom vi til å prate litt om ulykka, og hvor mye avisa har overdramatisert allt.

Nevnte bare en gang for ham at hvis han skulle vært intressert i å selge det som er igjen, så skulle han bare kontakte meg.

Han har ikke sett bilen enda. Politiet/falken har inndratt den (noe som er vanlig prosedyre inntil de får undersøkt den), så jeg skulle få nærmere informasjon om stand når han hadde vært å sett på bilen :wink:

Og selvfølgelig stresser jeg ham jo ikke! Han gjør jo ting i tempoet han selv vil! Jeg er ikke en som hopper på folk etter noe slikt! Og dessuten, så har jeg ikke hastverk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser noen av innleggene her blir jeg ganske forbanna. Statens vegvesen setter ikke 50 og 60 soner for gøy :!:

Jo, der jeg bor. 3 km strekning fra Kroer til Ås. Der har de satt 50 for morro skyld.

Forresten jævlig synd med den flotte bilen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser noen av innleggene her blir jeg ganske forbanna. Statens vegvesen setter ikke 50 og 60 soner for gøy :!:

Jo, der jeg bor. 3 km strekning fra Kroer til Ås. Der har de satt 50 for morro skyld.

Forresten jævlig synd med den flotte bilen.......

Veiene er kanskje brede, fine, og rette, og er ypperlige til å kjøre fort på!

men legg merke til neste gang du kjører der om det ikke er en del hus lengs det strekket, og kanskje en del barn som bor i det området?

Er alltid en grunn til at fartsgrenser blir satt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser noen av innleggene her blir jeg ganske forbanna. Statens vegvesen setter ikke 50 og 60 soner for gøy :!:

Jo, der jeg bor. 3 km strekning fra Kroer til Ås. Der har de satt 50 for morro skyld.

Forresten jævlig synd med den flotte bilen.......

Veiene er kanskje brede, fine, og rette, og er ypperlige til å kjøre fort på!

men legg merke til neste gang du kjører der om det ikke er en del hus lengs det strekket, og kanskje en del barn som bor i det området?

Kjører der hver dag, og det er ikke noe vits i at det er 50 der. Aldri unger som leker langs veien der.

Er alltid en grunn til at fartsgrenser blir satt.. :wink:

Kjører der hver dag, og det er ikke noe vits i at det er 50 der. Aldri unger som leker langs veien der. Er hus bak "skauen" og gangvei på andre siden av husene. 50 sona der er tullball ferdig med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat området for å tullkjøre.. Kunne jo heller tatt seg en tur mot Ramfjorden eller nordover kvaløya..

SÅÅÅ enig med deg der!

Strekket mot ramfjorden, eller nordover langs kvaløya er definitivt mye bedre veier å leke seg på!

På kveldstid er det lite trafikk der, og det er mange lange fine strekker uten svinger og huller i veiene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...