Gå til innhold

Hvordan sjekke om bilen er rammeskjeiv??!


///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det bare for deg å kjøre på.... Blir du ikke skremt av disse prisene er det ingenting som stopper deg! :lol: Så hvis du kan selge biler/mopeder for 100 - 120k så er det bare å fyre løs og du kan bygge deg en skikkelig lekker bil!! 8) Men den burgunder røde som var linket til her var jo nokså pen og med fin pris da... jeg ville sett på den som et bedre alternativ for jeg vil tippe at du kommer til å bruke minst 60k på kun løse deler til den kræsja 6-ern for å få det strøkent igjen... Åsså kommer arbeidet + lakkering oppå der igjen...

Mente jo ikke bare å selge de kjøretøyene jeg har.. :roll:

Får sikkert 25 000-30 000kr for de kjøretøyene jeg har fra før om jeg selger de, og da har jeg en god start, og i tillegg skal jeg jo jobbe, og da tjener jeg jo en fast sum i måneden som burde rekke til at jeg får gjort litt og litt med den, og tilslutt ender jeg opp med ett prakteksemplar.

Hvis det ender med at jeg kjøper den, så vil det jo selvfølgelig bli ett langtidsprosjekt basert på, flere år!

Så råd, det får jeg!

Og jeg bygger ting slik jeg selv vil ha dem, så å kjøpe den burgunderrøde til 50-60 000kr å påkoste den vil bli like dyrt som å fikse dette vraket.

Ingenting er avgjort ennå!

Skal først se hvordan bilen er.

Ser ut for at det kun er innerskjerm, ytterskjerm, litt av frontplata, som må byttes på venstreside, og evt takstolpen på den siden.

Som sagt: jeg kjøper ingenting om den er rammeskjev eller alvorlig skadet andre steder enn i fronten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bygger ting slik jeg selv vil ha dem, så å kjøpe den burgunderrøde til 50-60 000kr å påkoste den vil bli like dyrt som å fikse dette vraket.

Ja men da har du ihvertfall en komplett bil, som er kjørbar!

Ser ikke ut til at den trenger så voldsomt med shining heller, så det vil nok ikke bli så dyrt. Skal ikke bygge så mye om på en slik bil i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bygger ting slik jeg selv vil ha dem, så å kjøpe den burgunderrøde til 50-60 000kr å påkoste den vil bli like dyrt som å fikse dette vraket.

Ja men da har du ihvertfall en komplett bil, som er kjørbar!

Ser ikke ut til at den trenger så voldsomt med shining heller, så det vil nok ikke bli så dyrt. Skal ikke bygge så mye om på en slik bil i utgangspunktet..

Det er ikke bedre å bygge om å "ødelegge" en orginal men knust bil som alikevell skal vrakes, isteden for å "utrydde/bygge om" en bil som i prinsippet er helt i orden?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...