Gå til innhold

Min 325i e30 Cab (1991)


dj_maz
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig E - 30 Cab. Det må jeg si.

Ang. Koed sitt grenrør så har jeg hørt MYE rart. E produsert i asia en plass, så det har nok ikke kosta så mye å produsere. Men i forhold til sebering sitt er det VELDIG billig. Selv har jeg sebering grenrør og er fornøyd me det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig E - 30 Cab. Det må jeg si.

Ang. Koed sitt grenrør så har jeg hørt MYE rart. E produsert i asia en plass, så det har nok ikke kosta så mye å produsere. Men i forhold til sebering sitt er det VELDIG billig. Selv har jeg sebering grenrør og er fornøyd me det.

takk for det :)

ja mulig du har hørt mye rart, jeg bestillte jo i utgangspunktet sebring. men det kom jo aldri. så kom jeg bare over koed sitt. og det så ganske bra ut. med tanke på at sebring sitt grenrør ikke hadde samlekasse og uttak for lambdasonde. men det X-røret som fulgte med koed sitt grenrør ble jo ALLLLT for langt. så det var jo bare og kutte bort, men men kan jo ikke forvente alverdens til den prisen heller. det kosta jo tross alt bare 1700 kr i motsetning til sebring sitt til 5000.

men nå er det jo uansett på plass og fungerer greit :) så da er jeg igrunn fornøyd. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Du har en av de fineste Cabene jeg har sett :)

Clean og Gjennomført :)

Hvordan er motoren på Bilen?

Og ta deg en titt in på http://www.leathermaster.no/ Der finner du farge til interiøet, farget skinn setene mine nå om dagen og de ser helt ut som ny, du får bort alle de hvite områdene med fargen, Anbefales!

Men hvorfor fjernet du Facelift fronten, synest de er de fineste frontene du kan få på en E30 med Riger DTM leppe :)

Men er selvfølgelig forsjell på Smak :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en av de fineste Cabene jeg har sett :)

Clean og Gjennomført :)

Hvordan er motoren på Bilen?

Og ta deg en titt in på http://www.leathermaster.no/ Der finner du farge til interiøet, farget skinn setene mine nå om dagen og de ser helt ut som ny, du får bort alle de hvite områdene med fargen, Anbefales!

Men hvorfor fjernet du Facelift fronten, synest de er de fineste frontene du kan få på en E30 med Riger DTM leppe :)

Men er selvfølgelig forsjell på Smak :)

Mvh

først å fremst takk for det :)

motoren på bilen er super stand. trenger litt oppshaining i motorrommet. men får ta det til neste år når den skal få et nytt strøk med lakk.

tror jeg skal gå over stolene i bilen med noe skinn produkter ja :) får bort litt slike striper og hvite merker.

var det colour makeup du brukte ?

men facelift fronten ? nå er ikke jeg helt med :roll: tenker du på den orginale fronten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vingen ble pen på cab'en den!

Veeeldig fin bil da! :D

synes det ble ganske bra ja :)

men som sagt så kan den bli bedre. men ting tar tid når man er i militæret å tjener penger som en uteligger.. da blir det lite fremgang i planene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først å fremst takk for det :)

motoren på bilen er super stand. trenger litt oppshaining i motorrommet. men får ta det til neste år når den skal få et nytt strøk med lakk.

tror jeg skal gå over stolene i bilen med noe skinn produkter ja :) får bort litt slike striper og hvite merker.

var det colour makeup du brukte ?

men facelift fronten ? nå er ikke jeg helt med :roll: tenker du på den orginale fronten ?

Her ser du bilde av Facelift fronten på bilen min :)

Nr.3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha. ja det var slik front på den før da så den slik ut

bmw8.jpg

bmw7.jpg

bmw6.jpg

det var da broren min hadde den. så var det neste eier som kræsjet med et rådyr så da ble fronten byttet ut så derfor ser den ut slik som den gjør i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :), ja de dyra har det med å dokke opp på irriterende plasser :\.

Var ett som sprang inn i bilen min og før lakeringa, men traff bare en sjerm og gamle fronten som skulle byttes uansett, litt kjipt at døra gjikk der, men sånn er det da bare :)

Men kunne tengt meg den bilen din :), Skal du på Våler da?, kansje jeg ser deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...