Gå til innhold

bmw e90 blackline baklykter??


in2you
 Share

Anbefalte innlegg

"meget god kvalitet" er vel kanskje å ta litt hardt i mht E60. Litt kjedelig plast..

Nei, dette er ikke å ta hardt i. Hadde ikke E60 hatt en god kvalitet hadde jeg heller aldri kjøpt meg en. Jeg vet at du har hatt masse problemer, men jeg har ikke hatt noen, utenom den ene gangen automatikken hang seg opp og som jeg fikk fikset på stedet. Jeg er STORFORNØYD og anbefaler E60 på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja, jeg tenker ikke på det tekniske, men mer kvaliteten på det inni bilen.

syns finish på noen av detaljene er relativt lite BMW. F.eks plasten rundt rattkonsol... ikke bra ikke bra.... også en del andre ting som ikke er så veldig solid. Men skal også nevnes at jeg er MEGET pertentlig når det kommer til bil...

var ikke på bakgrunn av mine problemer at jeg påpekte kvaliteten.

det gleder meg å gøre at du er så fornøgd med din bil, TAS. ikke noe er bedre en det.

mht X3 så er det den styggeste ( subjektivt selvsagt) bilen BMW noengang har laget. kvaliteten er heller ikke noe hyggelig.

Eneste som er ok i X3 er motorene. jeg har testet bla.a 3,0 bensinmotoren og den var fin, men fremdeles ser jeg absolutt ingen argumenter for å velge en X3 over en X5 eller en 3-serie/5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

link : http://www.freewebs.com/pinglah/bmw.htm

eg syns ikkje den er særligt stygg, og den har en vanvittig god plass. det er x3'en pappa hadde før, med mamms inni, ho elsker x modellene til bmw! :P hehe... (spes. i blå)

eg syns heller ikkje kvaliteten i e60 5-serien er någe særs dårlig, tvært imot faktisk... det eneste var koppholderane som låste seg ein gång.. mn det vart raskt fixa. er det din e60 som er på avataren forresten T.A.S. ? den var ivertfall fin! :shock::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, det er min E60. (for flere og store bilder kan du trykke på linken "mitt galleri" i signaturen min) Syntes også at E60 har en meget god kvalitet. Faktisk så hadde den ene koppholderen min låst seg den også, men dette er jo en bagatell og ble fikset på 2 minutter. X3 er fine biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sammneliknet med E56 må E60 legge seg! desverre.. men man får jo det man betaler for...

Vent heller på Nye X5 som kommer om man på død og liv vil ha "x-bil"

du sammenligner en 530 d med en Range Rover på vinterføre, du sammen ligner en e56 med en e60. hva skjer a.. prøv å være litt sakelig i argumentene dine a håkon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw x5 blir nok litt for dyr til å ha i bare 2 år.. mn er det noen som vet når den kommer i produksjon?? og evt. ka den vil koste?? eller bare rett og slett korsen den kåmme til å se ut... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye X5 er _godt_ kamuflert enda, så det er vel litt tidlig å si hvordan neste generasjon X5 E70 vil se ut. Det sies at bilen vil vokse en god del og man vil kunne få den med den tredje seterad. Har hørt at den vil komme som lang og kort versjon. Jeg _tror_ at E70 X5 vil koste noe mer enn dagens X5. Dette har noe med at motoralternativene har blitt sprekere. Bilen skal komme på markedet i 2007. Har lest at den kommer Mars 2007.

bb_35128.jpeg

bb_35130.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...