andreas87 Posted October 22, 2006 Posted October 22, 2006 Kjøpte masse stasj til bilen min som pedaler og lignende, og handelen gikk kjempe bra, fikk delene dagen etter. Særiøs selger: Tage eneste jeg har handlet av
Steffan C Posted October 22, 2006 Posted October 22, 2006 Jeg har handlet med Kjell Rune, uten noen problem. Jeg har også solgt deler til Stonescream og Anderslien, uten noen problemer .
Arild G. Posted October 22, 2006 Posted October 22, 2006 kanskje feil å legge dette inlegget i en "seriøs bruker" tråd, men jeg vil bare advare slik at andre ikke går i samme fella. jeg solgte et interiør til najtrox i begynnelsen av august, og han skylder meg fortsatt 1000kr og han svarer ikke på telefon, sms eller pm ligg for all del unna han. eller gjerne kjøp noe av han uten å betale slik at han får seg en lærepenge ellers så har jeg også positive erfaringer fra andre her på forumet, men husker desverre ikke brukernavn.
aUDUN` Posted October 23, 2006 Posted October 23, 2006 Burde heller notere Useriøse selgere.. som for eks folk som ikke gjør opp fra seg.. Kjøpte en grill ramme med grill her inne pgr. av at min var bulket, mottok en som var nesten like skadet som min egen.. Hadde sletta alle PM i innboksen uheldigvis, så får aldri tak i han igjen
Bollis Posted October 23, 2006 Posted October 23, 2006 TOREBMW, köpte turbo rfl dump av mig och har inte betalat än! Detta är drygt 7månader sen.
Odland318is Posted October 23, 2006 Posted October 23, 2006 Arild G. bør absolutt nevnes blant positive selgere. Rattet jeg kjøpte så nesten bedre ut enn han forklarte. Så det var en positiv handel
Schnellfahren Posted October 23, 2006 Posted October 23, 2006 Har nettopp gjennomført en hyggelig handel med Vegard her på forumet.
M3cabriolet Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 kjøpte stereoanlegg av BURMESTER i dag, alt gikk som det skulle og varene så bra ut, samtidig som jeg uoppfordret fikk kvittering der det ble garantert at alt fungerer som det skal! anbefales!
BimmerKing Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Arild G. bør absolutt nevnes blant positive selgere.Rattet jeg kjøpte så nesten bedre ut enn han forklarte. Så det var en positiv handel Samme erfaring har jeg med "Arild G" Fikk til alt overmål levert varene på døra av ham jeg
Michael Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Har kjøpt og solgt til mange her på forumet, fonøyd med alle utenom Hellbound.
Mikaelft Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Legg alle navn i den første posten så slipper vi å lete gjennom alle sidene.
325iturbo Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 kjapp å hyggelig handle med propan, kjøpte hjerne til e30
Superbeetle Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Tage og Gunnar har vært hyggelig å handle med, dog bare småting for min del...
Kjell Rune Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 jeg har kjøpt og solkt mye her på forumet og aldri hadt problemre med oppgjøret jeg. synd jeg ikken husker alle navn bare.
sn|per Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Har handlet med Hankook og ylindgren uten noe problemer
Recommended Posts