Jump to content

Recommended Posts

Posted

kanskje feil å legge dette inlegget i en "seriøs bruker" tråd, men jeg vil bare advare slik at andre ikke går i samme fella.

jeg solgte et interiør til najtrox i begynnelsen av august, og han skylder meg fortsatt 1000kr og han svarer ikke på telefon, sms eller pm :evil: ligg for all del unna han. eller gjerne kjøp noe av han uten å betale slik at han får seg en lærepenge :twisted:

ellers så har jeg også positive erfaringer fra andre her på forumet, men husker desverre ikke brukernavn.

Posted

Burde heller notere Useriøse selgere.. som for eks folk som ikke gjør opp fra seg..

Kjøpte en grill ramme med grill her inne pgr. av at min var bulket, mottok en som var nesten like skadet som min egen.. Hadde sletta alle PM i innboksen uheldigvis, så får aldri tak i han igjen :(

Posted

kjøpte stereoanlegg av BURMESTER i dag, alt gikk som det skulle og varene så bra ut, samtidig som jeg uoppfordret fikk kvittering der det ble garantert at alt fungerer som det skal! anbefales! :)

Posted
Arild G. bør absolutt nevnes blant positive selgere.

Rattet jeg kjøpte så nesten bedre ut enn han forklarte.

Så det var en positiv handel :)

Samme erfaring har jeg med "Arild G" Fikk til alt overmål levert varene på døra av ham jeg :)