Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 1 year later...

kim2209 får litt refs av meg , treg på å svare , masse frem og tilbake, å det etter man hadde inngått en avtale.

 men når alt kom til alt så fikk jeg kr å ble det handel etter typ 3 uker

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Gidder vanligvis ikke å spre det videre, men nå begynner jeg å bli drittlei av finn-brukere som ikke holder det de lover. Vil derfor fraråde å handle med Darius Remezas fra Morvik. Hadde muntlig avtale om et felgsett. Jeg skulle fikse frakt. Snakket med han igår. Når jeg fikk ordnet frakt idag hadde han solgt de. ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei

Det er en fra Lørenskog jeg gjerne vil advare mot, han skylder fortsatt 3000,- som han nå i en uke skriver at en kompis har overført men han har ikke klart å skaffe kvittering på dette siden kompisen er på Jobb
Hele navnet vil jeg ikke ut med, men fornavnet er Rusland. (usikker på hva hans Nick er her inne)
Han kjøpte en delebil 2009 E60, av meg, betalte 1000,- på forskudd for å sikre seg bilen.
Avtalte med han at han kunne få hente bilen og betale resterende 5000,- når denne ble hentet, når bilen ble hentet sier han at pga bytte av bank så hadde han ikke fått bankbrikken enda, men det ville bare ta en dag eller 2 så var dette OK, etter litt frem og tilbake i tenkeboksen, skriver jeg en kontrakt, hvor det står at han kan ta med seg bilen, men denne er min frem til hele beløpet er innbetalt, jeg ga han da 5 dager.
Hvis ikke bilen ble betalt skulle jeg kunne få lov til å hente bilen tilbake i den tilstand den var når han hentet den, dagene gikk ingen penger kom og jeg kontaktet han igjen, han skulle da betale inn med en gang, så gikk det ett par dager og det kom 2000,- inn på min konto, så kom det bilder av en helt ribbet og slaktet bil.
Jeg prøver å ringe han og ingen svar, sender derfor en melding og forteller at jeg ønsker å vite hvor bilen står for jeg ønsker å hentet denne og alle delene som satt på den når bilen ble hentet hos meg.
Fikk da til svar at jeg kunne drite i bilen for den var vraket og pengene var på vei inn, så gikk det noen dager igjen, fortsatt ikke noen penger inn på min konto.
10/12 fikk jeg beskjed om at nå hadde en kompis av han overført penger inn på min konto, pr dags dato 16/12 er det ikke dukket opp noen penger, og han svarer ikke på sms lenger.
Heldigvis har vi ikke skrevet noen salgsmelding og levert inn til vegvesenet, kun en løs kontrakt hvor han har signert på at bilen er mitt eie til den er helt betalt.
I dag har jeg nå valgt å levere inn Anmeldelse, med kopi av tekstmeldingene og kontrakten, så får vi kjøre saken den veien.
Men jeg vil bare advare dere mot Ruslan fra Lørenskog (alder 25-30, jeg har hele personnummer på han så jeg vet nøyaktig alder).
Be om forskudd fra han hvis du skal selge noe til han, ikke betal noe på forskudd til han.
Han er 100% ikke til å stole på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...