Gå til innhold

-Sammy's 325iCLR


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært rått med et eisenman anlegg med dobble stusser på begge sider. Hadde passet bedre til bakfangeren også. :P Ellers veldig stilig bil. ;)

Ja det er noe sånt jeg går å snuser på nå hehe :)

Vil ha noe som gir bra lyd fra seg uten å bli for vrælete på litt turtall. Det må gi litt dyp og seriøs 6'er tone. Samt at stussene gjerne kan vær av litt tykt gods, ikke 1mm liksom.

ala dette bare ikke så stor diameter da..

FATBIMMERS4.JPG

edit: Woo 1k post :smoking::clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står til i stavanger da samuel? er ikke bilen heller blitt noe bedre det siste halvåret?

Hei ! Joda her går det vel bra :)

Bilen har faktisk holdt seg symptomfri siste 5mnd no :P hehe

Men tror ikke det blir så lenge før et girkasseskifte.. Mest lyst å hive ut hele maskinen og egentlig, bynner å bli litt snekkelyder..

Der da ? blir det noe mer bayersk ?

sopass ja:) nesten som du blir glad i bilen igjen??XD bygge ///M3 eller noe turbo greier da vettu;)

her er alt bra, prøver jo somsagt å flytte til trondheim.. tja, om noen kommer og kjøper Primeraen så blir d nokk bayersk skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo tatt helt av da sondre.. 9000 friggin' posts ?! :lol:

sjera..

Er ikke noen av dere som har en liten link til eisenmann quadeksos ? Hørt noe om Schmiedmann men finner ikke helt frem på sidene :oops:

Ellers om noen har sett noe for salg her inne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å poste litt :-P men har jo roet meg mye ned... men det kommer mange posts når man arrangerer treff vettu... sender jo ut bla sikkert 40-50 pmer, og når alle skal svarei tråden, må jo jeg si at det er bra, og at de blir skrevet opp og slikt... for å holde liv i trådene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...