Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ikke en BMW-artikkel, men G30 finnes visst med manuell, det hadde ikke jeg trodd at noen ville ha kjøpt. Kjøreskoler pleier å gå mest for 1-serie. Med bakhjulsdrift veier den 50kg mindre enn min e39-sedan med manuell. Spørs om ikke en småtrimma G30 med manuell ville ha vært en artig bil å ratte.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gWbX10/her-gaar-det-galt-for-roedt-mimir-paa-glattkjoering

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.C. skrev:

Ikke en BMW-artikkel, men G30 finnes visst med manuell, det hadde ikke jeg trodd at noen ville ha kjøpt. Kjøreskoler pleier å gå mest for 1-serie. Med bakhjulsdrift veier den 50kg mindre enn min e39-sedan med manuell. Spørs om ikke en småtrimma G30 med manuell ville ha vært en artig bil å ratte.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gWbX10/her-gaar-det-galt-for-roedt-mimir-paa-glattkjoering

 

"Gubbebil"....det er det værste jeg har hørt på lenge 😂

Ellers så ser jeg litt ironien her, en "kommunist" skal ta lappen, også gjør han det i en BMW 5-serie....en skikkelig "kapitalistbil" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
28 minutes ago, Snagg30 said:

Spent på hva som skjer videre med den saken. Tipper henlagt 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
34 minutter siden, Werther skrev:

Siden 4 personer løp fra åstedet tipper jeg at det var innvandrere i lånt eller stjålet bil. Jeg kan ta feil, men statistikken er enig med meg. Vært en del av det i Oslo siste årene, og som regel er det pakistanere/afghanere/somaliere som gjør slikt, oftest i BMW eller Tesla. 

Ble nevnt at de senere kom tilbake.

Nå er dette Askøy utenfor Bergen, ikke Oslo.
Er nok heller noen lokale som har kjørt over evne og gått på en smell.. Bokstavlig talt.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...