Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

https://www.agderposten.no/nyheter/voldsom-bilbrann-ved-harebakken/

32F12193-ECB5-4F3E-A66D-55F77BFAC4D4.jpeg.d52c5e3a050dc9483f138ef286c73728.jpeg

Da var det en F80 M3 til som blir borte fra veiene, faller fra en del av av disse F80/82 bilene for tiden. Er vel en kombinasjon av at man ikke trenger å være hverken rik eller erfaren for å kjøpe en sånn bil. Nå spekulerer avisen om vannplaning, men man skal kjøre ganske uaktsomt for å ende opp sånn etter en vannplaning. Tre personer til sykehus, jeg skal vedde på at "Føreren, en mann i begynnelsen av 20 årene" kommer på trykk snart 😅

Men merkelig at den begynner å brenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin brenner relativt godt da... 

Men ja, det skal noe til... Hadde en kunde innom en gang som hadde kjørt i 5 mil med eksosanlegget hengende ned i bakken i fullt gnistregn. Eneste som holdt det oppe var det ene eksosfeste som sto inn i bensintanken...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Diskutabelt det. Lurer på om det hadde vært nok til å heve kjøpet om HT-pumpa ikke havarerte.

Begynner vel å bli risikosport å selge bil nå. Ingen av de som kjøper gidder å sjekke noe som helst og selger forventes å kunne absolutt alt ved salg. Alle kommer til å fraskrive seg reklamasjon framover og da blir det plutselig dårligere for kjøpere igjen. For man vet ikke hvem som fraskriver seg all ansvar for å ikke havne med skjegget i postkassa pga småting og hvem det er som prøver å skjule noe humbug. 

Her er en sak til, ikke BMW:

https://motor.no/aktuelt/bileieren-ble-domt-fordi-verkstedet-ikke-tok-oljeskift/211149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Synes det er litt for mange slike eksempel i media for tiden, og det er jo bare de som faktisk blir skrevet om. Når det er nevnt skjer det jo tusenvis av salg der man aldri hører noe, men føler likevel det er mye skremsel ute og går for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i utgangspunktet det er uproblematisk å selge bil selv, man må bare være flink til å se an hvem man selger til. Problemet er at folk som selger bil har dårlig tid, og når førstemann kommer så blir man kåt på å få bort bilen. Når jeg skulle selge E60en så sendte jeg hjem tre stykker som kom å så på bilen, du tar dem på spørsmåla de stiller og du lukter lunta på hva de forventer (som ofte er mer enn bilen kan innfri). Jeg er nok litt vel nazi akkurat her, men en sånn gammel luksusbil kan man ikke selge til hvem som helst. Så salget tok meg tre måneder og jeg måtte ned 25 000,- i pris...men han som henta bilen har ikke gitt lyd fra seg heller. Gjør det heller sånn enn å selge til en torsk som bare maser og klager fordi han ikke vet hva han faktisk kjøper. Også vær ærlig, ikke pynt på noe da det ofte slår tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...