Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Altså, det er bra unge kjører nye og sikre biler..men 18 åringer har ikke kunnskap til å hanskes med en bil som har 450 hk. Jeg har selv kjørt F80 M3 og dette er en bil du skal ha respekt for, især på vått føre.

Men for all del, vi har alle vært 18 år og interesserte i mye motor. Heldigvis for min del så strakk lommeboka kun til E39 520i, med kvassere redskap er det ikke sikkert jeg hadde sittet her å skrevet i dag. Det gikk ei kule varmt med 520i, det kan jeg love. Men noen 18 åringer har ikke sperrer, de tror de er udødelige. En kamerat hadde ikke skrupler husker jeg, heldigvis for han så var det moras tålig nye Passat 140 hester diesel det kvasseste han fikk fingrene i. Den hadde 4Motion og vi fant fort sikringen til antiskrensen (som ikke kan skrus av på VAG). Den Passaten gikk mer sidelengs enn forover når det snødde, bare så synd den sikringen også gikk til ABSen...havna i fonna noen ganger. 

Dessverre så ser det ut som det er mange som ikke helt ser at poden ikke er i stand til å kjøre M5en far har stående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er nok en F01, se på dørhåndtaka som sitter i skulderlinjen litt vinklet oppover. På E60 sitter håntaka under linjen, på F10 sitter de i linja dog noe lavere 😀

Stemmer BMW 730d  245hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
6 timer siden, Daniel. skrev:

Noen som savner en E91? 😂

https://www.tv2.no/nyheter/11425792/

Minner meg om denne Volvoen som nylig har dukket opp hjemme i Mo..😂

Denne klarte seg ikke like bra dessverre, hjullasteren fikk seg en runde med bakskjermen 🙄

IMG_20200502_193133.thumb.jpg.44fa42503c3a6bfbab185d9ca8475c0e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...