Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

@Thundercoil skulle likt å vite hvordan de fikk til dette her 🤔 Må ha hatt stor fart gjennom rundkjøringen og fått sleng på bilen, hvis ikke de kom motsatt vei da 🤨

Jepp, må være noe sånt. Jeg er bare glad det ikke var deg. 😅 Fikk hjertet i halsen når jeg så bildet, og mannlig fører, og Fyllingsdalen. Men så la jeg merke til at felgene var feil. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Jepp, må være noe sånt. Jeg er bare glad det ikke var deg. 😅 Fikk hjertet i halsen når jeg så bildet, og mannlig fører, og Fyllingsdalen. Men så la jeg merke til at felgene var feil. Haha. 

Hehe, neida du kan slappe helt av :P

Men var litt godt gjort at det var en svart E91 LCI og akkurat DER. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Daniel. skrev:

Ser ikke ut til at han klarte seg.

Lastebil frontkolliderte med bil – mann (39) omkom

Huff og huff 😢 Slik bilen så ut så har dette vært en veldig kraftig kollisjon, jeg så noen spekulere i høy fart og glatt føre. Den hadde tatt med seg ett solid jafs av fronten på lastebilen også, sjelden man ser så store skader på en lastebil. X7 er en stor og robust bil, og man tenker at skulle man vært i en krasj er kanskje dette en av bilene på markedet man ville sittet i. Men det beviser at man dessverre ikke er udødelig i noen bil uansett størrelse, og i møte med en lastebil blir det rått parti uansett... Det blir noen enorme krefter som settes i sving, det tåler bare ikke kroppen. Tragiske greier..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Huff og huff 😢 Slik bilen så ut så har dette vært en veldig kraftig kollisjon, jeg så noen spekulere i høy fart og glatt føre. Den hadde tatt med seg ett solid jafs av fronten på lastebilen også, sjelden man ser så store skader på en lastebil. X7 er en stor og robust bil, og man tenker at skulle man vært i en krasj er kanskje dette en av bilene på markedet man ville sittet i. Men det beviser at man dessverre ikke er udødelig i noen bil uansett størrelse, og i møte med en lastebil blir det rått parti uansett... Det blir noen enorme krefter som settes i sving, det tåler bare ikke kroppen. Tragiske greier..

 

Enig med deg. Føler meg langt tryggere i min X5 fra 2002, enn feks svigers' 09 Opel Agila. Men om man har mye fart, det trenger ikke være mye fra begge sider så lenge én av de involverte kjører fort, så kan det bli stygt uansett hva man kjører. Har tenkt mange ganger at jeg føler meg relativt trygg i min bil, men kommer det noe større i stor fart imot kan det bli stygt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2020 den 17.37, Fredrik 90 skrev:

BMW X7 i en skikkelig stygg ulykke i Rogaland.. At folk i det hele tatt kom levende ifra det der er ett under.

https://www.nrk.no/rogaland/mann-til-sykehus-etter-alvorlig-frontkollisjon-1.15265009

 

Tragisk utfall. Det var adm. dir i Hedin Automotive som omkom :-(  39 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/28/2020 at 8:21 PM, Fredrik 90 said:

Den hadde tatt med seg ett solid jafs av fronten på lastebilen også, sjelden man ser så store skader på en lastebil. X7 er en stor og robust bil, og man tenker at skulle man vært i en krasj er kanskje dette en av bilene på markedet man ville sittet i. Men det beviser at man dessverre ikke er udødelig i noen bil uansett størrelse, og i møte med en lastebil blir det rått parti uansett... 

 

Dessverre kjører folk mer aggressivt desto større SUV de sitter bak rattet på. Menn føler seg skuddsikre bak rattet og kjører deretter....Senest i ettermiddag fikk jeg en aggressiv pikk i en ny Land Rover Discovery som akselererte og bremset heeeelt oppå bakfangeren min selv om jeg kjørte i 135 km/t i 100-sonen og viste klart og tydelig med blinklyset at jeg skulle skifte felt. Slike folk tror de er udødelige og at de kan fronte med lastebiler uten at det er noen big deal. "So what lissom? Den er forsikret."

Den mest trafikksikre bilen jeg noen gang har eid er min nåværende 1984 Honda Civic. Den er så puslete og lite maskulin at jeg aldri tørr å henge på bakfangeren til andre eller å ta "fiffige" forbikjøringer fordi jeg vet at jeg er dau som ei sild hvis jeg toucher et rådyr, vikepliktskilt eller ei feit kjerring i et fotgjengerfelt.... 

 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...