Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
12 minutter siden, tennbrikket skrev:

Man skal være forsiktig med å rope ulv, men Bilia er vel en seriøs forhandler. Har de som skrevet (sagt) testet bilen i 2000km (hvilket høres unormalt mye ut) uten feil skulle man tro kjøper er problemet. Samtidig: Det finnes videoer der bilen ikke varsler om stablede esker, men ligger de strødd uler det. Det betyr kanskje en feilkalibrering etter eventuelt bytte av frontrute? Og defekte sensorer etter kollisjon? Er nok mye som skurrer.. 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, fupsaker skrev:

Man skal være forsiktig med å rope ulv, men Bilia er vel en seriøs forhandler. Har de som skrevet (sagt) testet bilen i 2000km (hvilket høres unormalt mye ut) uten feil skulle man tro kjøper er problemet. Samtidig: Det finnes videoer der bilen ikke varsler om stablede esker, men ligger de strødd uler det. Det betyr kanskje en feilkalibrering etter eventuelt bytte av frontrute? Og defekte sensorer etter kollisjon? Er nok mye som skurrer.. 

Min bil har noen ganger slått inn nødbremsen når jeg rygger ned innkjørselen og bilen er våt. Da renner regnvann fra tak og bakluke ned bak bilen og over sensorene som da gjør at bilen tror jeg nærmer meg en hindring. Bortsett fra at du skvetter noe helt grønnjævlig (tror jo at du krasjer i noe når ting bråstopper) har har det ikke vært noe stort issue for meg. Har vel skjedd tre ganger på over to år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
58 minutter siden, gallay skrev:

Greit nok idioten kjører oppimot 265km/t, men det nevnes kun Bmw hele veien i saken. Hva med den gule Ferrari'n som ligger foran Bmw'n? https://www.dagbladet.no/video/-dette-er-galskap/cEX9XMQe

Uavhengig av kjøretøy er slik kjøring på offentlig vei helt tullete, M3/M4/Ferrari. 260km/t med andre biler på veien er ren idioti og setter både deg selv og andre i fare. Det er svært få sjåfører i Norge som har kompetanse og reaksjonsevne god nok om en uheldig situasjon skulle oppstå i slike hastigheter. Full forståelse for at det er gøy å dra på med effektsterk bil med få eller ingen biler på veien, men slik racing hører ikke hjemme noe sted. Du risikerer deg og andres liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gallay skrev:

Greit nok idioten kjører oppimot 265km/t, men det nevnes kun Bmw hele veien i saken. Hva med den gule Ferrari'n som ligger foran Bmw'n? https://www.dagbladet.no/video/-dette-er-galskap/cEX9XMQe

Når man kjører 250 km/t i Norge og atpåtil filmer det, ja da er man så dum at jeg har ikke ord... Altså, vi har alle sikkert kjørt over 200 km/t på Norske veier, men man filmer det ikke og publiseres det på sosiale medier. Da ber man om å bli tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Uavhengig av kjøretøy er slik kjøring på offentlig vei helt tullete, M3/M4/Ferrari. 260km/t med andre biler på veien er ren idioti og setter både deg selv og andre i fare. Det er svært få sjåfører i Norge som har kompetanse og reaksjonsevne god nok om en uheldig situasjon skulle oppstå i slike hastigheter. Full forståelse for at det er gøy å dra på med effektsterk bil med få eller ingen biler på veien, men slik racing hører ikke hjemme noe sted. Du risikerer deg og andres liv. 

Er enig i de du sier, det er selve fremstillingsmåten av video'n som er provoserende. For det er flere som råkjører i denne filmen, men kun Bmw som tas opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fupsaker skrev:

Det vet de aller fleste her inne, men idiotkjøring med en haug med andre biler på veien skaper bare fare for sjåføren og andre. :)

Ble ikke dette utført på seineste natten når det er minimal trafikk?

Mener bare de har nok mer kontroll enn hva media prøver å framstille 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...