Gå til innhold

Norges største BMW-forum!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer Gunnar og jeg vil også takke for din innsats på Bimmers. Jeg kan vel med sikkerhet si at dette forumet virkelig har underholdt oss i både gode og onde dager og jeg vil også takke moderatorteamet som holder forumet oppegående - dere gjør en fabelaktig innsats! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størst er sikker bra, men bedre å være det beste forumet ;)

syns det mye topicer om Audi og andre styggedommer, derfor så har jeg tenkt å melde meg inn i BMW CCN :) er nok litt for DiaHard BMW fan for dere kanskje..

De fleste av oss er også BMWCCN-medlemmer (meg selv inkludert), så jeg tror ikke du møter noen annen holdning der gitt. Hadde vi ikke skula bort og sett hva de andre drev med (f.eks. Audi), så hadde vi vært totalt hjernevaska.

BMWCCN-forumet er dessuten åpent for alle, trenger ikke være medlem der heller, og der er det også mye off-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:happybday: Gratulerer! :happybday:

Det har vært gøy å følge utviklingen av Bimmers og se dette bli et særdeles vellykket konsept med høyt kompetansenivå på mange brukere.

Meget god innsats av fornuftige moderatorer også.

Og til Gunnar;

Det er et veldig bra forum du har klart å starte og holde gående :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størst er sikker bra, men bedre å være det beste forumet ;)

syns det mye topicer om Audi og andre styggedommer, derfor så har jeg tenkt å melde meg inn i BMW CCN :) er nok litt for DiaHard BMW fan for dere kanskje..

De fleste av oss er også BMWCCN-medlemmer (meg selv inkludert), så jeg tror ikke du møter noen annen holdning der gitt. Hadde vi ikke skula bort og sett hva de andre drev med (f.eks. Audi), så hadde vi vært totalt hjernevaska.

BMWCCN-forumet er dessuten åpent for alle, trenger ikke være medlem der heller, og der er det også mye off-topic.

ok poengløst å melde seg inn der mao .. :)

lag et sånt Offtopic (ikke BMW (husk bimmers.no betyr jo kun BMW'r)) relatert stoff) plass for dem som vil skrive om søppel :) da blir Forumet best uten tvil !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag et sånt Offtopic (ikke BMW (husk bimmers.no betyr jo kun BMW'r)) relatert stoff) plass for dem som vil skrive om søppel :) da blir Forumet best uten tvil !!

"OT" diskusjonene eller diskusjoner som sporer helt av på en positiv måte er ofte de beste mener jeg. Det er forøvrig interessant at det er mer "OT" snakk på BMW Car Club Norway´s forum enn det er her inne... :lol:... Forøvrig er det et meget bra forum også, men fasongen er nok for de litt eldre av oss. Jeg liker begge forumene og sier som Ole Brum når han blir spurt om han vil ha honning eller syltetøy: "Ja takk begge dele"... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere litt, så jeg ikke får masse hissigpropper på meg for det jeg skrev ovenfor: Det finnes så definitivt også de som er helt mot alt annet enn BMW, og ikke engang vil se hva som finnes rundt ellers (virker det ihvertfall som), men de er nok mindretallet. De fleste både her og på BMWCCN har nok i tillegg til BMW-interessen en generell bil og teknikkinteresse, og følger med på hva som foregår i "fiendenes" leirer. :)

Det er jo f.eks. alltid utdrag fra sammenligningstester mellom BMW og Audi/MB/m.fl. i BMWCCNs klubblad, Fahrfreude.

Forøvrig; Takker og bukker alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...