Gå til innhold

Norges største BMW-forum!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

knall det da :)

er ikke så lenge siden jeg ble medlem( da jeg kjøpte min første bmw)

men etter den dagen har jeg vært inne her nesten vær dag og storkoser meg hhehe.. fått vanvittig med hjelp og kunskap så takker til alle som har hjelpet meg!

motor bytte ventiler osv!

hadde røska i lummeboka uten bimmers hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere så mye bimmers og Gunnar :-).

Lært utrolige mye her den lille tiden jeg har vært medlem her samt at alt o.t snakket som gjør dette til et sosialt sted. Bruker bmwccn sitt fora også men syntes Bimmers er en enklere og mere oversiktligere. Gratulere nok en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag et sånt Offtopic (ikke BMW (husk bimmers.no betyr jo kun BMW'r)) relatert stoff) plass for dem som vil skrive om søppel :) da blir Forumet best uten tvil !!

"OT" diskusjonene eller diskusjoner som sporer helt av på en positiv måte er ofte de beste mener jeg. Det er forøvrig interessant at det er mer "OT" snakk på BMW Car Club Norway´s forum enn det er her inne... :lol:... Forøvrig er det et meget bra forum også, men fasongen er nok for de litt eldre av oss. Jeg liker begge forumene og sier som Ole Brum når han blir spurt om han vil ha honning eller syltetøy: "Ja takk begge dele"... :wink:

Støtter deg her, Ja takk begge deler :D

synes at bmwccn forumet er bra jeg, når det ikke er nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Fra en som startet hos BMWCCN-forumet men som er blitt mer aktiv her. Er fortsatt på BMWCCN men ikke like hyppig og aktiv som tidligere. En oppgradering av forumet der vil nok gjøre seg. Men det er en annen diskusjon. :)

Stå på Gunnar! Du gjør en kjempejobb!

Akkurat det samme som hos meg.

Gratulerer Gunnar og Bimmers:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt hvor mye dette koster deg Gunnar?

Servere? plass? Noe du har hjemme? eller betaler du for å ha siden ett sted?

Sidene ligger på en server jeg leier plass til hos TDC Song (tidl. Song Networks) i Kristiansand. Jeg hoster noen bedriftshjemmesider og en del mail også der nede, så det er en del av det hele. Men bimmers.no tar vel mye kapasitet, så jeg skulle gjerne fått det flyttet et annet sted, på separate systemer.

Jeg skulle veldig gjerne hatt det her hjemme for enklere tilgang om noe skjer (24 mil er langt for å reboote en server, og TDC Song skal ha 3 lapper for det), men en vanlig ADSL-linje duger ikke til dette her. Må ha skikkelig uplink, og alternativene jeg kan få her er da SHDSL. Prisen på bedriftslinje fra adsl.no (Mimer-Tafjord av alle ting, trodde de kun holdt seg til Vestlandet) er da 3295,-/mnd for 4/4Mbit (som nok muligens er litt lite) og 6295,- for 8/8Mbit. Det sier seg selv at det er fullstendig uaktuelt. Hvis noen har gode kontakter der, så får dere si fra.. kanskje vi kan bli enige om en sponsoravtale mot meget fin linjepris.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en gledlig nyhet! Gratulerer til Gunnar og selvfølgelig til alle oss som gjør denne siden til det det er :D .

Jeg har jo ikke vært med siden starten, men har jo virkelig merket utvikligen her(tror jeg er medlem nr 1700 ca). M3 tyveriet som Joar'n posta her i fjor høst satte jo virkelig hjula igang for bimmers.

PS: Har på en måte blitt avhengig. F. eks nå måtte jeg inn å se om det var noe intressant her. Og jeg bor på hotell i Oslo noen dager i forbindelse med jobben :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem her 8. Mai 2005 og det har blitt noen timer og poster (Innlegg: 1231) her etter det!

Jeg mener at på den tiden var det ikke alt for mye posting her, og på langt nær slik det er nå!

Startet min "bmwkarriere" på autopower.se da jeg ikke fant forumet på bmwcc sine sider engang... Det skal mye til å lage noe så uoversiktlig som den siden (og ikke minst forumet) der, og det er nok noe av grunnen til at bimmers nå er større.

Må også legge til at det ut fra min oppfatning er veldig mange allrighte folk her, som sitter på kunnskap og er glad i å dele.

Vi så jo litt av interessen på Rudskogen også. Ble jo veldig mange folk der etter hvert, og vi som var redde for at vi ikke skulle bli nok folk...

Vi får vel gratulere oss selv, vi som er aktive her, og så samlet gratulere Gunnar og moderatorene for flott innsats!

edit: Og her sitter jeg og poster 01:10 på en tirsdag... (eh onsdag...) Avhengig? ...neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...