Gå til innhold

få bort dugg i lykta foran


bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

den har kommet inn der fordi den ikke er tett sansynlig hvis vet ikke om man kan åpne de lyktene jeg men du kan jo prøve og åpne den og tørke det bort også kjekke om hele er tett når du skrur den på plass igjen må være noe som ikke er tett i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere spurt ang dette problemet og de fleste sier at lyktene IKKE skal være tette, dem skal ha lufting sies det.

Jeg har fukt i mine lykter og dem er ikke tette orginalt , verkstedet sa også at de ikke skal være tette, dette for å slippe ut fukt, men det funker ikke helt hos m,eg , fukter hele tiden uansett, så kanskje det er bedre at de er tette, kanskje jeg skal ta av lyktene , ta dem inn å tørke dem , tette dem skikkelig å sette dem på igjen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil foreslå å bore et lite drenerings/lufte hull dersom problemet oppstår igjenn og igjenn, og det ikke nytter å få lykta helt tett med fugemasse o.l.. Har goe erfaringer med det.. Blir det da fukt i lykta, forsvinner den så fort pærene varmer litt:)Prøv å få hullet under, og skjermet fra direkte sprut osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...