Gå til innhold

Filmer ungdommer som gjør hærverk på bil - HENLAGT!


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir så utrolig fed up av slikt svada. Lite kapasitet til hverdagskriminalitet - hadde de redusert tiden de bruker på å sende ut fotoboksbøter for 10km/t over grensa burde de kunne løst denne saken.

Jeg er absolutt enig i at dette er helt bak mål og det er en stor skam at dette ikke blir tatt tak i. Det er forøvrig ATK (Automatisk Trafikkontroll) som sender ut bøter fra fotobokser. Det er et eget knippe med mennesker som jobber med dette, så det går følgelig ikke på bekostning av annen etterforskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten ikke et innslag for kort tid tilbake om noen ungdommer som dyttet en bil ned en fjellside og ut i havet? Politiets reaksjon var at det ville få store konsekvenser, siden flere av personene i filmen kunne identifiseres.. Akkurat som vandalisering er så mye bedre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Fyren har jo løst saken for dem.

Så sant, så sant. Kan bare ikke forstå at det skal så mye mer ressurser til i denne saken?!?

Men folk må venne seg til at det blir brukt mindre ressurser på hverdagskriminalitet.

Sikkert ikke lett å få tilfredsstillt alle oppgavene i politiet med dagens rammebetingelser, men i denne saken kan de ikke skylde på ressurser :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet tjener jo mye mere penger på og stå med lasere, enn og ta to drittunger som gjør hæreværk. Men hvor ubruklige kan politiet bli?? skjønner ikke hva di mangler av bevis... vet hva jeg hadde gjort ;-)


Ehh.. Unnskyld meg, men tror du virkelig det er politiet som får pengene de får inn av både fotobokser og laser? Pengene går rett i statskassa og Politiet får ikke så mye som en femtiøring av det. Som nevnt innledningsvis går ikke ATK-arbeid utover annet Politiarbeid/etterforskning.  :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en kamerat av meg jobber i politiet, han sa at de henla en del saker med vilje for hvis oppklaringsprosenten var lav nok ville de få mere penger i bevilgning neste år... :???:


Ja og det er nok veldig ofte tilfellet. Dette gjør dem for å få regjeringen til å skjønne at Politiet trenger mer penger!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...