Gå til innhold

Filmer ungdommer som gjør hærverk på bil - HENLAGT!


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Det der er det dummeste jeg noen gang har sett av politiet!

Viser jo egentlig bare hvor lite de kan gjøre :?

Liksom, her får man 3000,- hyppig i bot for å urinere! JA, det har de plutselig tid til å kjøre etter.

Men når man får servert en anmeldese + oppklaring servert på sølvfat,

da har de plutselig ikke en tjenestemann som kan ta saken?

Er så utrolig dette rettsvesenet vi har til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå fins det jo tilfeller der politibiler har blitt ramponert, uten at det har blitt lagt noe særlig arbeid i det og da... Blei gjort hærverk på en her i bygda, og jeg hørte aldri om at noen blei tatt for eller mistenkt for det!

Men at det finnes flere andre ting som kanskje burde prioriteres enn det i tilfellet gjør, er det vel ingen her som tørr nekte på!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hverdagskriminalitet er ikke å kjøre i bergen sentrum i 120. det er grov uaksom adferd og straffes med bot og fengsel.. (gjelder forøvrig også i 80 sonen midt i ingensteds selv om du er alene på veien)

derimot å stjele felgene,fronten og maltraktere interiøret i en annens bil er hverdagskrim og straffes ikke.

kan forøvrig nevnes at oppklaringsprosenten i oslo lå på rundt 6% så det er gode odds for å gå fri. og skulle du bli tatt så vil domstolene sørge for at du får lav straff,og fengselsvesenet vil sende deg hjem lenge før straffen er sonet ferdig pga soningskø etc (men ikke hvis du kjører for fort,da får du smake batongen) :roll:

Akkurat. Men eg har STORE problem med å skjønne kor grensa mellom kvardagskriminalitet og kriminaltiet går. Trur eg må sende ein mail til homsepatrulien og høyre kva som er kva :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Holmgang i går kveld, og det ble akkuart som jeg hadde venta meg. Ikke et pip om oversatsinga på trafikk og bare en haug med bortforklaringer av folk som skal redde sitt eget skinn. Jeg er så lei alt dette vaset .. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...