Gå til innhold

Trenger litt hjelp bærearm!


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

11739.gif

Nummer 7 på bilde. den er bøyd hos meg! hvor farlig er det å kjøre med det sånn! regner med foringer osv slites?

er det noen som har en liggende vis den burde byttet! med en gang!

dette skjedde da jeg traff smalt dekket i en stor is klump :S :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker du noe på bilen når du kjører den da? burde nok byttes, best tjent med det vil jeg tro. er jo en del av opphenget, vist den er mye bøyd kan den jo kansje knekke til slutt? eller som du sier slite foringer osv, en feil kommer sjeldent alene, og jo lenger du kjører med det jo mer slitt vil de andre delene som er avhengig av dette staget/bærearmen også slites.

ny bærearm på gsbildeler koster generelt rundt 1000.- (har ikkje sjekket det for din bil). tror du bør vurdere en ny i stede for en gammel når du først bytter, å dessuten så har jo biltema ofte slike (vertfall til E-34) til ca halve prisen å de fungerer til lommeboka har råd til en skikkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker du noe på bilen når du kjører den da? burde nok byttes, best tjent med det vil jeg tro. er jo en del av opphenget, vist den er mye bøyd kan den jo kansje knekke til slutt? eller som du sier slite foringer osv, en feil kommer sjeldent alene, og jo lenger du kjører med det jo mer slitt vil de andre delene som er avhengig av dette staget/bærearmen også slites.

ny bærearm på gsbildeler koster generelt rundt 1000.- (har ikkje sjekket det for din bil). tror du bør vurdere en ny i stede for en gammel når du først bytter, å dessuten så har jo biltema ofte slike (vertfall til E-34) til ca halve prisen å de fungerer til lommeboka har råd til en skikkelig :D

okei takker!

har skjekket shmideman der kostet den bare 500 kr men gs skulle de ha 1300kr hva burde jeg ta? var jo veldig pris Forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjøp den som er billigest. skal være ganske standard deler hos desse 2 plassene du har nevnt, kjenner ikke til shmideman personlig, så kan ikke annbefale eller si noe om de... men de finner du sikkert på forumet her dersom du søker... gs bildeler leverer vertfall det de lover, god erfaring med de, men kansje litt dyre til tider...

hvilken det er det finner de ut der du bestiller, bare ring og oppgi modell/reg nr på bilen så ordner de nok det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...