Gå til innhold

E30 M3 Warsteineren tilsalgs igjen


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Har du vært å sett på denne?

Det har vært MYYE påkost på bilen siden sommeren 2006.

Helt nytt sprut, mappet og montert hos KRB Racing. Først nå den har mye power. Tidligere sprut var noe tullball.

Masse nye foringer, nye bremser rundbaut, overhalt motor,mye nytt innvendig,

Hvor pålitelig er noe sånt som dette da? Er jo sikkert forferdelig artig så lenge alt fungerer.. Noen som kjenner nok til dette bygget til å kunne komme med negative/positive innspill? Kanskje tiden er inne for å være litt ufornuftig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånt fungerer bra i rette hender, så lenge den er bygd av folk med erfaring/kunnskap..

Men slik type bil er nok ikke for folk som kun vil kjøre, og skifte olje i beste fall.. Kommer aldri unna litt skruing og påkost på biler av det kaliberet der.. dobbling av effekt er ganske mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært å sett på denne?

Det har vært MYYE påkost på bilen siden sommeren 2006.

Helt nytt sprut, mappet og montert hos KRB Racing. Først nå den har mye power. Tidligere sprut var noe tullball.

Masse nye foringer, nye bremser rundbaut, overhalt motor,mye nytt innvendig,

Hvor pålitelig er noe sånt som dette da? Er jo sikkert forferdelig artig så lenge alt fungerer.. Noen som kjenner nok til dette bygget til å kunne komme med negative/positive innspill? Kanskje tiden er inne for å være litt ufornuftig :P

Jeg har vært med noe vedr. siste tids oppussing på bilen. Har fått prøvd den en del og kan ikke si mye negativt om bilen akkurat. Den er bare helt RÅ!

Det er en helt annen bil enn hva den tidligere har vært. Da var den ikke mye å skryte av. Kan ikke ha vært mye hk i den tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det var så mye før med det jalla sprutet. Det er jo mer enn det er nå!. 370 ponny's da :) Var helt kaos inni hanskerommet der gitt. Ledninger over alt.. :roll: Natt og dag fra før til nå hvertfall. Går rent og pent..Stille og rolig på tomgang nå. Heftig bil :D . Kunne godt tenkt meg den selv hadde jeg hatt litt kronasher til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det var så mye før med det jalla sprutet. Det er jo mer enn det er nå!. 370 ponny's da :) Var helt kaos inni hanskerommet der gitt. Ledninger over alt.. :roll: Natt og dag fra før til nå hvertfall. Går rent og pent..Stille og rolig på tomgang nå. Heftig bil :D . Kunne godt tenkt meg den selv hadde jeg hatt litt kronasher til overs :)

nei jeg vet ikke. jeg fikk bare utskriften og jeg regner med de ikke lyver.. dette var på 1 bar om jeg husker rett.. vi prøvde og stille den opp mere men da bynte bensintilførselen og fjuske og da var det rett hjem og skru igjend.. den var veldig humørsyk når jeg hadde den og kunne gå som ett dass en dag og tømme girene på full hjulspinn dagen etter så den spruten var noe ustabil ja.. snakket med han som har den nå ja og fikk intrykk av att denne spruten var bra. uansett om jeg er imot noen av de forandringene den har fått. helt klart en rå bil. men som det sies over her kan den ikke bare kjøres med. den trenger og pleie.. så skulle den vel hatt en lakering og nye dekaler vil jeg tro siden jeg hadde bestilt dekaler og lakkering for 3 år siden og ingen har gjort noe med det etter jeg solkte den.. kan jo hende det bare var jeg som var litt for nøye og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen RÅE biler det der ja, fy fela. En bekjent hadde en slik en i Skiensområdet for ikke lenge siden, som gikk mye rundt her. Men den blei nylig solgt for 180 000kr fikk jeg høre.

Husker værtfall denne på Streetshow, første jeg la merke til var valsa buer. Hehe. Cupwings var det også, men di er vel vekk nå ser det ut som. Men er jo penere uten.

IMG_2237.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...