Gå til innhold

Min første bil: 116i *yey* [SOLGT]


fAight
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da er det gjort. Fikk en hyggelig tlf-idag tidlig om at finansieringen gikk i orden. Så da er jeg den stolte eier av en BMW 116i '05.

Har ikke noe særlig peil på bil og særlig ikke BMW, men jeg så den, likte den og kjøpte den.

Det er min aller første bil. Har hatt andre biler, men ikke registrert på mitt eget navn. Den første jeg "hadde" var sammen med min forlovede, som vi kjøpte av hennes venninne, men gadd ikke å omregistrere den da det var et gammelt vrak av en toyota fra 1987. Deretter kjørte vi en Mitsubishi lancer stv 94-mod, som vi fikk billig av hennes foreldre. Denne gadd vi heller ikke å bruke penger på å omregistrere. Til slutt "arvet" jeg min mors Mazda 626 fra 1996. Og dere gjetter riktig, denne stod heller ikke i mitt navn.

Men nå er forandringens time kommet. Endelig har jeg fått min egen bil i mitt eget navn og ikke minst forsikring:P

Nå sitter jeg og bare gleder meg til begynnelsen av neste uke da jeg kan hente bilen MIN.

Oppdatering:

06.02.08

Fått bilen!

11.02.08

Flere bilder på side 2

->Fjernet og lagt til i første post.

12.02.08

Legger mer høyoppløselige bilder inn i første post.

th_bmwFront.jpg

th_inside.jpg

th_side2.jpg

th_side1.jpg

th_front2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk :)

Kosta meg 219k inkl omreg. og veiavgift.

Eneste jeg angrer på akkurat nå, er at det ikke er klimaautamatikk. Tenkte ikke på det akkurat der og da. Ble "blendet" av alt det andre fine bilen hadde å by på. Jaja...Hehe

Gratulerer :)

Kult bil :)

Er det noe futt i disse bilene ??

Kun 115 hk, men skal bare sitte å cruise i den likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en bil har klimaanlegg, vil det si at den også har aircon? Glemte å sjekke det ut :P

Vet at den ikke har automatisk klimaanelgg. For det var kun "analoge" skruknapper.

klimabmwpq3.th.jpg

Grattis med ny bil!

Går selv og venter på leveranse om dagen så vet hvordan du har det;)

Enkelt sagt så er klima at man stiller inn på en bestemt temperatur (ofte med digitalt display, men også gjerne med "analoge" brytere med temperatur på). Aircondition blåser kaldt, men det justerer seg ikke automatisk til en gitt temperatur. Det er å få kjøpt ombygging fra aircondition til klima hos f.eks. www.koed.dk eller www.gsbildeler.no

Gleder oss til å se flere bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...