Gå til innhold

Hva er galt nå ???


KalMar
 Share

Anbefalte innlegg

Startet opp bilen min nå just, den har ikke blit startet på ca 3uker nå.

den startet lett å sveiv som ei klokke. lott den svive på tomgang i ca 3 min, så trykte jeg forsiktig på spiden å da daua den :S startet den oppigjen å hørte at det var kommet den "dynamo sure lyden" i anlegget, å når jeg slo på kjøre lysene så daua cd spilleren å turtalle falt...

SÅ nå når jeg så vidt er nær spiden så dauer den nesten. den har pleid å dale litt på turtalle vis jeg står på tomgang å legger foten forsiktig på spiden, men da er det ikke antydning til at den vil daue..

Hva er galt ???????

Alt av innspill er jo fint ;)

Det gjelder en 320 E30 88mod med 325 motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyser batterilampen/ladelampa når du tar på tenningen .. siste hakk før du starter den? visst ikkje så kan en løsning vera å sjekke/bytte spenningsregulatoren på dynamoen.. visst ikkje den er i orden så får den ikkje lading og du får kun guff fra batteriet.. Opplevde det samme når eg var ute å kjørte, var ikkje gøy.. Alt stoppa opp etter kort tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute igjen å starta den når den var blitt kald.... da så det ut som om alt funka igjen :S lot den svive så den blei varm å kjørte på med langlys å varmeaperat å alt ant som trak strøm.... å alt virket som før :D

Da fikset vell egentlig det seg selv :D hehe

takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he okay. Ingenting er bedre. Sikkert bare litt lite jus på batteriet då etter at den hadde stått stille så lenge, er jo klokke som drar literanne strøm. Men får følge med det ladelyset om det beegynner å dette av/på. Sånn at du ikkje får deg et lite sjokk midt i ingenmansland visst den slutter å lade. Kan jo vera noe som kommer å går. Men får håpa på da beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...