Gå til innhold

Valg av 13cm komponentsett...


 Share

Anbefalte innlegg

Vi har vel den samme høytaleren i der orginalt? skal Hvertfall passe i alle e39 den orginale som jeg tok ut å erstatta så den høytaleren skal gå rett inn i det orginale hullet.... dørene er også like hvis ikke jeg er helt på jordet da... :oops:

Lest litt på prosjekttråden din, likte hva jeg så=) Blir på ingen måte så vilt det jeg har planer om, men skal følge utviklingen din 8)

Leste at du hadde skjult delefiltrene til komponentsettet en eller annen plass i fordørene? Kunne du forklart, evt vist ved enkel paintredigering på gamle bilder hvor du har gjemt det? Lurer litt på hvor jeg skal gjøre av delefilteret. Hvor det er mest praktisk å feste d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg 5uker fri i påsken til å gjjøre om alt i bilen innvendig.. skal blant annet lyddempe hele bilen totalt fra dører til tak og gulv i bilen.. ny basskasse nye ground zero batterier 90ah 3500ampere hver.. får nok guffe til stereon en 50 farads kondensator til og et nytt infinity frontsett da :) hehe :lol:

legger da opp bilder å info på bimmers her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg 5uker fri i påsken til å gjjøre om alt i bilen innvendig.. skal blant annet lyddempe hele bilen totalt fra dører til tak og gulv i bilen.. ny basskasse nye ground zero batterier 90ah 3500ampere hver.. får nok guffe til stereon en 50 farads kondensator til og et nytt infinity frontsett da :) hehe :lol:

legger da opp bilder å info på bimmers her :)

Kult. Føler det nesten er litt overkill å lyddempe denne bilen. Siste bilen jeg hadde bråka så sinnsykt, så alt føles veldig smooth etter overgangen til femmern;) Men frister å kaste inn litt dempemateriale når døra først er åpna, men tviler på at jeg gidder.. :/

anyways, prøver pånytt; Leste at du hadde skjult delefiltrene til komponentsettet en eller annen plass i fordørene? Kunne du forklart, evt vist ved enkel paintredigering på gamle bilder hvor du har gjemt det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter lydkvalitet er det overhodet ingenting som slår Focal.

Mulig du må litt opp i pris da men.

Har somsagt ikke bestemt meg, men har fått et veldig bra tilbud på et Hertz sett, så spørs om det ikke blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert opp 1 stk sett infinity perfect 5.1 i dørene foran.. delefiltrene la meg 1stk på høyre side innerst bak hanskerom, og venstre side over deksel rett nedenfor rattet... det blir 1stk sett i dørene foran og 1stk i dørene bak...

Okei, prøve meg frem da. Er vel sikkert noen slike deksler som er enkle å få løs, trenger ikke demontere halve dashen? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det pga får å tre kablene best mulig.... hvis du skal ha forsterker på det er det veldig vansklig å gjemme kablene på noen andre måter enn å ta av dashen.... det er også ekstremt trangt fra innsiden av døren i kabel ''klemmene'' mellom fordi det skal være tett.... vanskelig å forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det pga får å tre kablene best mulig.... hvis du skal ha forsterker på det er det veldig vansklig å gjemme kablene på noen andre måter enn å ta av dashen.... det er også ekstremt trangt fra innsiden av døren i kabel ''klemmene'' mellom fordi det skal være tett.... vanskelig å forklare..

Vet ikke helt om jeg er med nå, hvor har du lagt høytallerkablene? Har ikke undersøkt nærmere, men så for meg å legge de på "vanlig måte" bak via kabelgater i dørken høyre/venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja å der er den sinnsykt trangt.. måtte selv borre får å igjennom ordentlig kabel hehe

Får legge "tynnkabel" da;)

Må vel nesten åpne opp å kikke litt. Er mulig jeg går for "isoforsterker", virker litt lettere. Får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...