Gå til innhold

Prøvekjørte 320si i dag:-)


 Share

Anbefalte innlegg

Drømmebil. Høres ut som en flott motor. Ikke alt for mye effekt, men bra respons og turtallsvillig.

Kunne ikke sagt det bedre!

Var veldig sportslig å kjøre! Litt nøkkete kanskje men det har vel med hard klutsch og short shift osv!

Fikk som sagt en veldig sportslig følelse selv om bilen ikke gikk hinsides godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en 320i med tunet motor, standard m-pakke, m-understell, spesielle farger, spesielle felger, og mye annet dill!

ble bare produsert 2006 stk eller noe sånt mener jeg!

Hadde vært kult om kompisen min kjøper den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar s står for sport. Si er en spesialutgave med 173 hk/200Nm, M-sport, mindre lydisolering osv. Motoren er råere og har annerledes karakteristikk enn en 320. Kan ikke sammenlignes. 320si er en hyllest til bilen som har vunnet WTCC både for sjåfør og merke de 2 siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en 320i med tunet motor, standard m-pakke, m-understell, spesielle farger, spesielle felger, og mye annet dill!

ble bare produsert 2006 stk eller noe sånt mener jeg!

Hadde vært kult om kompisen min kjøper den :D

Det meste du har skrevet er riktig, men produksjonstallet stemmer ikke. Jeg ser at i annonsen står det at det kun er produsert 2006 stk. biler av 320si. Det er ikke helt riktig for det er nemlig produsert 2600 eksemplarer av E90 320si, men alt i alt var det vel kun en skriveleif av forhandleren. Hadde en ganske interessant artikkel om E90 320si, men klarer ikke å finne den for øyeblikket.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...