Gå til innhold

Prøvekjørte 320si i dag:-)


 Share

Anbefalte innlegg

Er vel en 320i med tunet motor, standard m-pakke, m-understell, spesielle farger, spesielle felger, og mye annet dill!

ble bare produsert 2006 stk eller noe sånt mener jeg!

Hadde vært kult om kompisen min kjøper den :D

Det meste du har skrevet er riktig, men produksjonstallet stemmer ikke. Jeg ser at i annonsen står det at det kun er produsert 2006 stk. biler av 320si. Det er ikke helt riktig for det er nemlig produsert 2600 eksemplarer av E90 320si, men alt i alt var det vel kun en skriveleif av forhandleren. Hadde en ganske interessant artikkel om E90 320si, men klarer ikke å finne den for øyeblikket.. :?

Jeg vet ingenting om hvor mange som er produsert, men jeg mener faktisk han sa det var 2006 stk når vi var og prøvde den :?

Men det høres mer fornuftig ut med 2600 det skal jeg være enig i :wink:

Og IAndreasI: Ja det er bare og ta kontakt med de...

Kompisen min har sett på nettet og det ser ut som fornuften har tatt litt overhånd, for han sier han tror heller han vil vurdere en kanskje 2005/06 320d med tilsvarende utstyr!

De ligger jo rundt 400 000 og det er jo tross alt en del rimeligere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alle skal ha disse dieselene, da dropper bilene med skikkelig motor i pris og jeg får råd til 320si. :wink:

Ja, det kan du si, men en 320si er jo sikkert ikke så dumt kjøp i og med at den er spesiell, så den kommer til å holde seg ganske mye!

Hvertfall denne som egentlig koster 600 000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...